1

Onderwerp: Wie ben ik?

Hallo,

ik ben Wendy en ik ben altijd al van het bakken geweest. Appeltaart, kwarktaart, verschillende smaken cake. Lekker hoor! Tot een vriendin met het idee kwam om mooi versierde taarten te gaan maken met fondant. En dat is leuk! We doen het gezellig samen, en krijgen echt de smaak te pakken.  De reacties zijn ook zo leuk van iedereen die ze zien, dan wil je blijven bakken en taarten maken. De timing is ook zo goed! 3 Maanden geleden ben ik begonnen met afvallen. Toen ik een keer bij een vriendin was en vertelde waar ik allemaal mee bezig was, taarten maken, afvallen, begon ze zo te lachen! "Ow ja, Wendy, dat is zo logisch! Als je aan het lijnen bent ga je gewoon taarten bakken!" Op zich wel geinig. Ondanks alle taarten ben ik toch 15 kilo kwijt, dus we blijven gewoon door gaan!!

Gewoon doorgaan! Oefening baart kunst.

2

Re: Wie ben ik?

Taarten bakken en afvallen gaan gerust wel samen, hoor! Je hoeft die taarten tenslotte niet in je eentje op te eten!!! Ik bak taarten, terwijl ik eigenlijk niet eens zo gek ben op taart en gebak. Hoe vind je die?

Wel zowieso al heel knap dat je al zoveel bent afgevallen, ga zo door. (Maar ook weer niet teveel, h

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Hihi...als eerste welkom hier! En daarnaast is je verhaal over afvallen herkenbaar. Ik was ook bezig met het kwijtraken van de (zwangerschaps)kilo's toen ik begon met taarten bakken. Ik "werk" zelfs bij de Weight Watchers (ben de assistent van de coach), waar ze helemaal gek worden wanneer ik trakteer :lol:

Succes gewenst met afvallen en vooral met taarten bakken ;) Enne...showen hier, he!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

4

Welkom op het forum....
Ik eet ook geen taart....ik bak alleen voor andere...:lol:

Succes en veel bakplezier...