Onderwerp: MEGA BLUNDER en nog wat taartjes
Hai medetaartbakkers,
OOhh dit gebeurd je een keer en dan nooit meer hoop ik!!!!!!
Ik werd gebeld door een meisje van 10 jaar. Ze had al een paar keer op onze site gekeken en wou heel graag haar moeder verassen met een taartje omdat zo zo vreselijk lief is. Ze had 65 euro gespaard en wat voor een taart ze daarvoor bij ons kon bestellen.
Nou nee we gaan niet over de rug van een klein meisje geld verdienen dus heb ik met haar besproken dat ze haar verassing aan haar vader zou vertellen en dat hij misschien ook wat mee zou willen betalen.
Zo gezegt zo gedaan 10 minuten later had ik haar vader al aan de lijn en twee dagen later waren ze al bij me om te bespreken wat het zou worden.
Een bolletje met rozen en een lief briefje erbij.
Nou ik ben echt tot 00.30 bezig geweest en heb de volgende ochtend om 06.30 het briefje gemaakt.
Helemaal blij dat hij op tijd af was hoewel ik gelijk nu weet dat als je roosjes plaatst je deze niet vanaf bovenaf moet doen ha ha en super hulp van mijn zus.
Kwamen ze hem afhalen.
Ze vond hem prachtig alleen vroeg ze zich af wie sara was??????????????!!!!!!!!!!!!!!
Het meisje hete Sasha wwwwwwwwwwwwwhhhaaaaaa wat verschrikkelijk.
Oh wat erg..... nou haar moeder was er echt zo verschrikkelijk blij mee dat het haar helemaal niet uitmaakte en dat ze nog nooit zo iets moois gehad had. Godzijdank!! Maar toch heb ik me een dag ellendig gevoelt!!

Hier nog onze andere taartjes die we ook nog gemaakt hebben

Sorrie voor de vele foto's, maar wel bedankt voor het kijken
Groetjes Bianca en Marscha

. En dat maakt mij dus de ezel van de familie.