1

Onderwerp: de BBM even wat minder want wil nu dit leren :)

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op dit forum dus ik zal me even voorstellen :)
Ik ben Mariska en ben 24 jaar (23-12-84) ik woon samen met mijn vriend
in Wateringen (westland). Momenteel studeer ik nog 1 dag in de week HBO-Rechten maar
als het goed is ben ik daar van de zomer mee klaar! Ik ben een onwijse kook/ bak freak haha!
Ik bak graag brood in mijn broodbakmachine maar ik bak ook graag andere lekkernijen in de oven.
Mijn vriend en ik hebben een nieuwbouwhuis gekocht en we zijn nu druk bezig met het samenstellen
van onze nieuwe keuken. Heb dus onwijs veel zin in het koken en bakken in onze nieuwe keuken!
Helaas moet dit nog even wachten aangezien het pas in het najaar van 2010 wordt opgeleverd.
Verder hou ik onwijs veel van dieren, wij hebben dan ook 2 forpusjes (kleinste dwergpapegaai) genaamd
Pino en Olijfje, 1 dwerghamster: Sibby en over 6 weken (25 juli) gaan wij onze kleine pup ophalen. Dat
is een Cesky Terri

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2 Laatst bewerkt door Gerlinde (08-06-2009 11:32)

Re: de BBM even wat minder want wil nu dit leren :)

Hai Mariska,

Welkom op dit gezellige en verslavende forum

Als je een workshop in de buurt wil doen kun je eventueel bij Marianne terecht.
Kijk maar eens op : http://workshops.deleukstetaarten.nl/index.php

Groetjes Gerlinde

3

ja dat zag ik al en dat lijkt me ook erg leuk! maar ze zit al tot oktober voor en zoveel geduld heb ik niet haha ik wil het liefste gelijk vanavond aan de slag haha

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

4

Ja kan ik mij voorstellen dat had ik ook toen.
Kijk anders eens bij Maaike van www.dezoetekeuken.nl

Groetjes Gerlinde

5

Ja daar had ik ook al gekeken maar zij komt geloof ik alleen op locatie en ik denk dat ik maar 1 of 2 vriendinnentjes hiervoor warm krijg...

Groetjes Maris

6

Hoi Mariska,

als je nog een paar van het forum bij elkaar weet te vinden is de groep al groter, is al vaker gedaan en ook erg gezellig.

groetjes Maaike
De Zoete Keuken

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

7

Jeeh ik heb een plekje bij de workshop van leukste taarten, voor morgen al! :D Er was een afmelding! Heb ik ff geluk! Nou ik ben benieuwd. Het valt me op dat er veel westlanders hier zijn :D

Groetjes Maris

He leuk, ook een juriste (in spe) op het forum!

Welkom Mariska en ik wens je heel veel plezier hier op het forum en morgen bij de workshop!

Groetjes
ANNE

9

Mariska1984 schreef:

Jeeh ik heb een plekje bij de workshop van leukste taarten, voor morgen al! :D Er was een afmelding! Heb ik ff geluk! Nou ik ben benieuwd. Het valt me op dat er veel westlanders hier zijn :D

Geluksvogel en zo snel al, veel plezier morgen.
Welke workshop ga je doen?

Groetjes Gerlinde

10

de basiscursus taart decoreren :-) die is 3 avonden!  Heb idd echt geluk dat er precies een plekje is bij een beginnerscursus

Groetjes Maris

11

Wat laat (had het even errug druk met van alles en nog wat) maar alsnog welkom hier! Ik hoop dat je workshop leuk is geweest en denk dat het taartenvirus nu ook bij jou heeft toegeslagen. Nou, het is een heerlijk virus, dus veel plezier ermee gewenst!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

12

ja de workshop was onwijs leuk! Morgenavond de 2e!!! En heb me ook gelijk opgegegeven voor de cursus nieuwe technieken in september! En van de zomer ben ik klaar met school! En ik heb besloten om niet gelijk in september mijn master te gaan doen (dit omdat ik het 3e en het 4e jaar van HBO-rechten in 1 jaar heb gedaan en ik nu een beetje erg moe ben) maar volgend jaar september. Als het goed is, is ons huis dan ook bijna klaar en dan krijg ik een lekker studeerkamertje :-).

Door dat jaartje rust (nou ja rust blijf gewoon 4 hele dagen werken en op vrijdag een halve dag ipv de vrijdag naar school toe te gaan) kan ik weer lekker bijtanken en volgend jaar met frisse moed beginnen. Ik moet nu ook nog zoveel uitzoeken voor ons nieuwbouwhuis :D we zijn nu bezig met de keuken! En die wordt echt TOP!

Groetjes Maris