Re: okee, cupcakes.
Laat Kwebbel maar freubelen dan komt het wel goed .
Gaaf gedaan!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » okee, cupcakes.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Laat Kwebbel maar freubelen dan komt het wel goed .
Gaaf gedaan!
wow kwebbeltje! superleuk gemaakt zeg! Ik heb ze opgeslagen als je dat niet erg vindt
Ik kan er eigenlijk ook niet zoveel over zeggen.............. ben er een beetje stil van....
Erg leuk, erg anders! Leuk die ovalen die omhoog staan! Heel verfrissend en ik verheug me nu al op alle hiervan ge
Ziet er weer schitterend uit!
Echte Kwebbeltje-style cc's!
Complimenten, je maakt echt schitterende creaties!
mooi gedaan weer............
erg leuk gedaan
ooh, mooi mooi mooi!
Toch weer heel speciaal en mooi
inderdaad heel creabea deze cc, mijn complimenten
vraagje heb je in de holle/bolle cc's ook tylose gedaan?
inderdaad heel creabea deze cc, mijn complimenten
vraagje heb je in de holle/bolle cc's ook tylose gedaan?
in het lichtblauwe wel ja.
heel mooi gemaakt!!
Wauw Kwebbeltje, ik vind ze helemaal geweldig!!
Ik wou dat ik een beetje mee had van jouw manier van decoreren, maar een inspiratiebron ben je zeker!
Het enige dat ik jammer vind zijn de papiertjes die je gebruikt hebt, met simpele witte of blauwe waren ze nog stijlvoller geweest, maar dat is mijn mening...verder echt super!
Het enige dat ik jammer vind zijn de papiertjes die je gebruikt hebt, met simpele witte of blauwe waren ze nog stijlvoller geweest, maar dat is mijn mening...verder echt super!
ja, maar ze waren eigenlijk maar voor het proberen bedoeld. de witte cc die ik had zijn te groot voor de bakvorm die klappen dubbel naar binnen zeg maar. ( die had ik bij de blokker vandaan en haal ik dus niet meer)
dus ik had andere passende gepakt. maar je hebt gelijk. ik baalde er ook van welke witte cc papiertjes passen wel? iemand enig idee?
volgens mij kan je ze gewoon bij AH kopen, van dr. oetker.
his schreef:Het enige dat ik jammer vind zijn de papiertjes die je gebruikt hebt, met simpele witte of blauwe waren ze nog stijlvoller geweest, maar dat is mijn mening...verder echt super!
ja, maar ze waren eigenlijk maar voor het proberen bedoeld. de witte cc die ik had zijn te groot voor de bakvorm die klappen dubbel naar binnen zeg maar. ( die had ik bij de blokker vandaan en haal ik dus niet meer)
dus ik had andere passende gepakt. maar je hebt gelijk. ik baalde er ook vanwelke witte cc papiertjes passen wel? iemand enig idee?
Ik heb ook wel eens te grote papiertjes en die laat ik er dan voorzichtig inzakken (niet aandrukken), zodat ze een beetje zweven en dan spuit ik het cc beslag er voorzichtig in, dan zakken ze vanzelf iets naar beneden.
Bij de meeste gaat het goed, dan zitten er nog maar een paar bij die naar binnen klappen.
Misschien is dat een ideetje?
Maar ondertussen ben ik ook nog op zoek naar kleinere effen gekleurde papiertjes, ik vind dat de motiefjes vaak niet mooi blijven na het bakken. Ze zien er voor de tijd vaak zo fleurig uit, maar daar blijft helaas weinig van over....
wat leuk allemaal! echt creatief, strak en mooi
Het is weer echt Kwebbeltje: het hele plaatje klopt en alles is supernetjes afgewerkt.
Mooi!
echte kunstwerkjes prachtig
Wat een plaatjes!
Geweldig gedaan, en zo origineel... super!
Ik vindt ze super leuk! Leuk idee dat holletje bolletje
Heel leuk!Goed verzonnen zeg
Heel mooi.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » okee, cupcakes.