1

Onderwerp: olie in fondant zeelandia

hallo
Ik heb deze week voor het eerst fondant van zeelandia gekocht (

groetjes,
Kim

2

Re: olie in fondant zeelandia

geen idee of het andere kwaliteit is, ik vind het goede marsepein.
maar waar koop je het als je maar 3,30 per kilo betaald? ik betaal meer als het dubbele!

chantal1980 schreef:

geen idee of het andere kwaliteit is, ik vind het goede marsepein.
maar waar koop je het als je maar 3,30 per kilo betaald? ik betaal meer als het dubbele!

Ik koop het direct bij zeelandia, mijn moeder woont tegenover de fabriek en die kan het 1 uur na bestelling ophalen. Anders zit je vast aan 30 euro verz kosten onder een bedrag van

groetjes,
Kim

4

Het wordt niet snel hard, het is juist heel zacht-soepel. Ik vind het voor de zomer erg zacht (niet fijn) maar voor de winter weer wel ok

Mijn website: Presentaart

5

ik kan op de site van zeelandia niet eens fondant vinden.. alleen marsepein.. Chantal spreekt ook over marsepein..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

mascha schreef:

(en als particulier mag je daar niet bestellen btw).

maar je koopt toch wel vaker dingen als particulier bij groothandels? kijk maar naar al die sligropasjes die geleend worden door iedereen.

wel lekker makkelijk als je er zo goedkoop aan kunt komen!

Bommeltje schreef:

ik kan op de site van zeelandia niet eens fondant vinden.. alleen marsepein.. Chantal spreekt ook over marsepein..

Dat klopt het staat niet op de site. Ik ben er ook achter gekomen via een andere topc dat je het wel kan bestellen (wat je daar altijd telefonisch doet)
Het heet bij hun rol decor.
En ze hebben ook marsepein

groetjes,
Kim

8

chantal1980 schreef:
mascha schreef:

(en als particulier mag je daar niet bestellen btw).

maar je koopt toch wel vaker dingen als particulier bij groothandels? kijk maar naar al die sligropasjes die geleend worden door iedereen.

wel lekker makkelijk als je er zo goedkoop aan kunt komen!

Alleen doen ze daar veel moeilijker, en moet je voor minimaal 200 euro bestellen voor ze gratis komen bezorgen. Dan zit je dus wel echt met grote hoeveelheden en het is dus niet met een pasje van iemand dat je kan lenen, ze doen echt wel lastiger (meestal).

Mijn website: Presentaart

9

ja, dan heb je wel een heleboel taarten te maken :)
ik bestel het wel gewoon in 1 of andere shop :D