1

Onderwerp: White Decorator Icing

Hallo Medebaksters!
Ik heb en vraag wie kan mij helpen met Ready to use Icing?
Ik wil graag de icing op marsepein spuiten maar ik vraag mij af hoe?
Wie heeft er ervaring in?Op wat moet ik letten?spuitzak en spuitmondjes heb ik ook!
Graag hoor ik van jullie
Groetjes Bernadette

2

Re: White Decorator Icing

Je kunt op die tubes gewoon spuitmondjes mbv een adapter plaatsen en zo spuiten.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Maar het zit in een beker moet ik de icing nog warm maken of kan ik hem gelijk gebruiken als ik hem openmak?
Kan ik de icing 1 dag van te voren al opspuiten?
Sorry maar ik heb nog nooiet met icing gewerkt;-)
Graag hoor ik van u

4

Oh sorry, dacht dat je de tubes had, die heten nl. ready-to-use. Heb je een linkje naar welke je hebt?
Icing moet je trouwens normaal gesproken niet opwarmen en je kunt het prima de dag van te voren opspuiten.

5

Nee dat heb ik niet ik heb het bij jullie in de winkel gekocht !Het is en wit bakje en daar staat op Ready to use White Decorator Icing!Maar ik denk dat ik het in de spuitzak moet doen en dan opspuiten!Het is namelijk voor en bruidstaart en dat find ik toch altijd spannend!
Bedankt voor je reacties!

6

Tja ik programmeer wel voor de shop maar ken niet alle producten hoor ;)

Maar in dit geval heb je het goed begrepen, inderdaad overdoen in een spuitzak en er dan mee spuiten. Kan me voorstellen dat het spannend is hoor :)

7

Ik heb het toevallig daarnet nog gebruikt. Je kan het zo in de spuitzak doen en gebruiken.
Ikzelf doe er altijd een klein beetje water bij (staat ook op de verpakking) en dan is het wat beter te gebruiken.

Succes

8

Dank je ik ga het probeeren
Bedankt voor je reactie Petra!

9

Ik wilde toch nog even graag weten of deze ready to use white decorator icing (zie webshop) uit hard uiteindelijk of niet wanneer je het op je taart/cupcakes 'gesmeerd'  hebt.

10

nee dat wordt niet hard. Zoals o.a. in de FAQ staat, icing is een verzamelnaam, rolfondant is ook icing, en wel ready to roll icing.
Royal icing wordt hard, verder blijven ze allemaal zacht

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

Dit wordt ook gebruikt tijdens de Wilton decoration basics cursus.

12

ik dacht dat die icings die ze bij de cursis gebruiken om taart af te smeren wel uit harde.
of heb ik dan de verkeerde ik wil dat namelijk een keer proberen want op youtube zie je ze daarna ook nog bekleden met fondant om een strak uiterlijk te krijgen
kan iemand mij hier duidelijkheid over geven