1

Onderwerp: Ikke jarig zegt ze ...........................

Mijn dochtertje vind dat ze vandaag jarig is, en mama moet NU een taartje voor  Quinty maken aldus onze kleine peuter puberende ik ben twee maar zeg geen nee maar NU!! Wat moet er op het op het taartje dan was mijn vraag, nou dat wist ze me dus ook prima te vertellen; mijn paaarfffuuuum flesjeee. Ze heeft  pas een geurtje van Oilily met inderdaad een hele leuke print erop dus ben ik met veel plezier hier mee aan de gang gegaan. En dit is

Groetjes Carin
CakeSensation

2

Re: Ikke jarig zegt ze ...........................

mooi zeg ! en dan wilde je dochter hem zeker ook NU opeten? ;)

Groetjes, Conny

3

Leuk leuk! Heb je je al opgeven voor de workshop van Marjolein? Matrouschka bij de taartwinkel... Ikke wel! 't is maar een -gezellig!- idee ;)

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

4

Wat een lief taartje!

5

leuk gedaan...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

mickjuulmae schreef:

Leuk leuk! Heb je je al opgeven voor de workshop van Marjolein? Matrouschka bij de taartwinkel... Ikke wel! 't is maar een -gezellig!- idee ;)

Nee nog niet, maar ik zal zo even gaan kijken wanneer deze is. Als ik kan kom ik ook, ik heb wel weer zin in een dagje lekker en gezellig taarten en vooral ongestoord bezig zijn!

Groetjes Carin
CakeSensation

7

Overloon schreef:
mickjuulmae schreef:

Nee nog niet, maar ik zal zo even gaan kijken wanneer deze is. Als ik kan kom ik ook, ik heb wel weer zin in een dagje lekker en gezellig taarten en vooral ongestoord bezig zijn!

Ik heb me opgegeven, heb er nu al zin in. En leuk je daar weer te zien! Ik heb Marjolein ook gevraagd voor een workshop puzzelplaatje bij mij thuis. Dit wil ik ook graag nog een keer leren, en mijn collega's willen graag een keertje taarten dus dat gaat helemaal goed komen.

Groetjes Carin
CakeSensation

8

Wat een ontzettende leuke inspiratiebron was dat!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

leuk idee van een flesje
en ook leuk geworden natuurlijk
groetjes
Kim

groetjes,
Kim

10

Wat leuk!! Zo'n kleine meid die nu al precies weet wat ze wil!
En zo'n lieve moeder die deze geweldige taart maakt!
Helemaal top!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

11

Hij is echt heel leuk...inspiratie kan van de gekste dingen komen...
Gezeliig dat je weer naar Den Bosch komt!!!

Zoete groetjes, Marjolein

12

Overloon schreef:
Overloon schreef:
mickjuulmae schreef:

Ik heb me opgegeven, heb er nu al zin in. En leuk je daar weer te zien! Ik heb Marjolein ook gevraagd voor een workshop puzzelplaatje bij mij thuis. Dit wil ik ook graag nog een keer leren, en mijn collega's willen graag een keertje taarten dus dat gaat helemaal goed komen.

Ahhhh gezellig!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

13

heel leuk en idd een mooi motiefje

groetjes Carla

14

Peuter van net en ik zeg nee hier . Zegt hier moohooi taartje!! helemaal mee eens

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

15

Vind hem heel mooi, is wel een beetje mijn stijl ook. Leuk dat je dochtertje dan ook zo enthousiast haar mening geeft (soms dan).

Bakgroetjes van Marinka!

16

Leuk gemaakt.....