Onderwerp: Geboetseerd paardje en finding Nemo
Zo afgelopen weekend goed bezig geweest. Beste vriendineetje van dochterlief vierde haar kinderfeestje en haar ouders (vrienden) hadden gevraagd of ik een taart kon maken met een paard erop (onze meiden rijden paard). Natuurlijk! Leuk!
Maar wat een rampenfonds... Biscuit mislukte, botercreme spoot door de keuken (garde schoot uit de mixer) en erna ging de slagroom door de keuken (ik wilde tijdens het mixen aan het knopje van de oven draaien en hield de mixer niet laag genoeg in de slagroom...) Uiteindelijk ben ik van 17.00 's middags tot 2.45 's nachts bezig geweest met de taart.

Geinpireerd op Corinne van Sugar and Flour!
En dan voor mijn schone broer welke gisteren samen met zuslief beider verjaardagen vierde. Hij is een visfan. Tja... Ondanks slaapgebrek en de prachtige sheet van Riet (Riet je bent een topper!) wilde ik het mezelf niet makkelijk maken 
volledig geinspikt van een taart van dit forum (kan niet meet vinden van wie maar THANKS!) Finding Nemo. Taart was een groot succes en ik ben best een beetje trots!

Beetje veel foto's maar in deze taarten zit 15 uur werk 
Ps: (bijna) Alle fondant zelluf gekleurd (behalve de rode en gele)
Biscuit + bolletje gevuld met 2 lagen frambozen mousse en afgesmeerd met frambozenbotercreme lekkerrrrrrrr!
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"