Re: mega grote design bruidstaart met ranonkels
Echt een fantastische taart! Die bloemen zijn geweldig! En wat is ie hoog!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mega grote design bruidstaart met ranonkels
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Echt een fantastische taart! Die bloemen zijn geweldig! En wat is ie hoog!!
Jeetje, wat een megastapel, dat was lastig bekleden...!
Maar wat ontzettend gaaf. Ben verzot op ranonkels en hierop komen ze gewoon helemaal tot hun recht. Je kunt echt trots op jezelf zijn!
Wat een joekel zeg.
Heel mooi met de ranonkels, je had het er al over.
Ik zie dat de hoge taarten gelukt zijn.
Best lastig nog h
Hoi Wen,
ja dat had ik ook wel gewild maar de voorbeeld taart had hele kleine randjes en ik had voor 110 personen nodig als de onderste nog groter geworden was kwam ik op bijna 200 uit.
ik had nu 12 10 en 8 inch omdat er ook een bruidspaartje op moest een dag van te voren hoorde ik dat de bruid de bovenste wilde invriezen ha ha toen het 6 inchje er nog gauw bijgemaakt.
Ik vind het erg mooi gedaan
wow! heel apart. die bloemen zijn super
Prachtig gemaakt zeg!!
Prachtig!! Kan niet anders zeggen... Hele mooie bloemen.
Heel imposant deze stapel. Erg mooi!
Goh lang geleden dat ik een post van jou zag volgens mij!! Ik wil geloven dat dit heel veel werk was met die bloemen... maar wat zijn ze prachtig geworden!!
Het is een schitterend resultaat.. de eenvoud qua kleuren, de enorm hoge laten, en dan de schitterende ranonkels...
Echt een TOP taart
Wauw wat een werk!!
Maar met een geweldig resultaat! Echt waanzinnig al die ranonkels!
Prachtige taart! Je ranonkels zijn erg mooi gelukt, niet van echt te onderscheiden. Hier mag je super trots op zijn!
heel erg mooi! die bloemen,super!
ow wauw hee... ik vind hem errug mooi hoor
Dat zijn hardstikke mooie bloemen,supergoed gelukt zijn ze.
De taart is prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mega grote design bruidstaart met ranonkels