1 Laatst bewerkt door Madre (04-06-2009 15:03)

Onderwerp: Ik ben Madre...

Ik heb wat dingen besteld bij de shop om te kijken of het maken van mooie taarten ook iets voor mij is..

Ik ben 31 jaar, mama van 2 zoons en woonachtig in Amsterdam..

Ik heb al een paar keer een taart bij Lara besteld en elke keer kreeg ik een meesterwerk van haar...

Nu wil ik het zelf eens proberen.

2

Re: Ik ben Madre...

Welkom, enneh......je staat op het punt een ernstige verslaving op te lopen :lol:
Veel plezier met freubelen gewenst en ben benieuwd naar je eerste creaties!

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

Veel inspiratie toegewenst! Dat zal je zeker opdoen op dit forum.
Groetjes

4

Welkom op het forum.....
Tja weer een verslaafde erbij...:lol:

Succes en veel bakplezier.....

5

Welkom!! Ben ook net lid maar het is wel supertof om alle taarten te zien en tips te lezen

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

6

Dank voor de berichtjes..
Heb net mijn eerste taart gemaakt..Hij is schots en scheef en er zitten overal scheurtjes in.... :-)

7

Hey Marlous, wat een verrassing zeg om je hier te zien!! Zag opeens de Madre in deze lijst staan en dacht eh, iets Spaans... en opeens bedacht ik dat jij ooit met deze naam op de taart voor Micah gereageerd had (was zo'n lieve en superreactie, heb ik onthouden hoor!!) en jawel!
Heel erg leuk dat je begonnen bent met de taarten, en ja de eerste kan een beetje scheef zijn ;) maar laat je niet uit het veld slaan hoor.
Als je vragen hebt, je weet me te vinden h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

8

welkom en veel plezier!!

9

Welkom hier en gewoon blijven maken, hoor! Je zal zien dat je van elke taart weer wat leert. Zeker ook posten, wie weet wat je dan nog voor handige tips opdoet!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

10

Dank, zal zeker blijven proberen. Er staan er weer 2 op het 'menu' voor vrijdag..

Heeeey Lara...Ja jij maakt prachtstukken echt waar..
En je zit eindelijk in spanje..Heerlijk joh...Helemaal top..
Als ik vragen heb ga ik je die zeker stellen... Jij bent toch een beetje diegene die mij (beetje laat, ik weet het) enthousiast hebt gemaakt...

Vrijdag post ik foto's van mijn nieuwe taarten..

Wat ik vooral moeilijk vind is te beslissen wat ik allemaal in huis moet hebben. De basismaterialen heb ik, maar nu wilde ik mooie bloemen maken en daar moet dan tylose in, dan moet ik dat eigenlijk bestellen, of er naar op zoek etc etc..Maar het komt wel hoor..de eerste keer mmf maken was drama, nu gaat het heel goed.. :-)