Onderwerp: taarten van Micky
Zo daar was ik ook weer een keertje, heb het meeste wel weer bijgekeken en gelezen maar lang niet alles, dat is echt niet meer te doen hoor als je een weekje weg bent geweest........pffff wat een taarten zijn er weer gemaakt door iedereen, voor iedereen een dikke pluim 
Van 22 t/m 29 mei ben ik lekker met man en kinders een weekje naar Texel geweest
bij Sylke op school hadden ze al het compensatie verlof in 1 week gepropt, lekker hoor een weekje buiten het seizoen om er tussenuit zijn.
Voordat we weg gingen had ik nog het een en ander gebakken maar geen tijd meer gehad om het te showen, ik had gehoopt dit vanaf Texel te kunnen doen, maar helaas hadden we geen internet aansluiting in het huisje.......
Dus hier gaan we :
Deze taart is vandaag opgehaald, ik mocht lekker zelf weten wat ik maakte, als het maar meisjesachtig was
:D, en toen de taart opgehaald werd riep de mamma heel blij : Ohhh wat leuk en ze is ook echt ons zonnetje in huis........leuk he !
gevuld met frambozenbavarois en bbr.
De jarige die deze taart kreeg vandaag wilde eigenlijk de hele vurige 5 erop, van Kung Fu Panda, maar het is slechts een 20x20 dus heb zijn favoriete kung fu krijger maar gemaakt. Tilon
Gevuld met mona chocomousse en slagroom
Kobus bestond 10 jaar, Kobus is een bedrijf dat personeel regelt voor de veiling
hier in Barendrecht, vandaar de groente en fruit op de taart, en het hoofdje is dat van de baas
:D
Gevuld met bbr en 4 vruchtenjam
Dit meisje is lid van het Hofplein jeugdtheater, en wilde graag iets met toneel op haar taart...en deze maskers schoten mij het eerste te binnen, komedie en tragedie heten ze, en het rood en paars als link naar het pluche van de stoelen etc.
gevuld op verzoek met bbr en jam
Deze spinnenmanskop was voor een kinderfeestje
Gevuld met aardbeiencreme en jam geloof ik.......
Nou dat was het weer even van mijn kant.....
Liefs
Micky
schitterend zoals je de 2 maskers gemaakt hebt