1

Onderwerp: hoe maak ik de monchou + slagroom met bastognekruimels vulling

Heey meiden,

Ik mag voor de buuf een verjaardagstaart maken en nu wil ze de monchou + slagroom met bastognekruimels. Maar hoe maak ik deze?  Is de monchou een appart laagje (zoja moet daar dan nog iets doorheen?) of moet die door de slagroom met bastogne?

Help Me!!! *)

♥ஐ♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥ஐ♥

2

Re: hoe maak ik de monchou + slagroom met bastognekruimels vulling

Ik zou de monchoubavarois maken van de recepten hiernaast. En dan een aparte laag met bastognecreme (slagroom met bastognekruimels). Lijkt mij het lekkerst. Helemaal lekker lijkt het me om onder de monchouvulling een laagje kersenvlaaivulling te doen :-). Soort van Monchoutaart-taart..jammie.

3

okee thanks voor je berichtje, kom net van de winkel en zag dat ze van mona monchou kersen toetje hebben. Ga die als laag gebruiken en een laag bostogne/slagroom en een laagje kersenvlaaivulling!

4

klinkt goed..succes!

susanselten schreef:

okee thanks voor je berichtje, kom net van de winkel en zag dat ze van mona monchou kersen toetje hebben. Ga die als laag gebruiken en een laag bostogne/slagroom en een laagje kersenvlaaivulling!

die heb ik ook eens gehaald maar ik heb hem gelukkig eerst geproeft vantevoren! Ik vond hem niet lekker! Ik maak de monchou vulling altijd zelf!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

6

rebecca hoe maak jij de monchouvulling?
ik wil hem gaan maken voor mijn tante en dan ook een laag kersenvulling doen.ik werk hem af met fondant omdat ze niet van marsepein houdt!
groetjes monique

7

Heb nu ook pas de recepten rubriek gevonden *)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=57666