Onderwerp: Porsche cabrio en iets wat op marineboot moet lijken
Sonja ik heb een vriend die dealer is in cabrio's, zou jij een taart willen maken? Natuurlijk dat ga ik even voor je doen. Makkelijker gezegd dan gedaan, want kleurplaten waren al niet te vinden. Dan maar een foto genomen en getracht de porsche zo goed en zo kwaad als het ging na te maken. Al was ik zelf niet helemaal tevreden, de ontvangers waren dol enthousiast en daar doe ik het toch weer voor!
Vulling BBC en aardbeienjam.
Een vriend van me hoorde van mijn taarten hobby en maakte er geintjes over, zo van: "ik kom vrijdag een bakkie bij je doen en dan wil ik wel een stukkie taart", totdat hij foto's gezien had en toch wel heel graag een taart wilde voor zijn zoon van 9. Hij is gek van boten, gaat dat lukken? Natuurlijk gaat dat lukken (wist hij veel dat ik dat nog nooit gemaakt had). Welke boten zijn z'n favoriet? Doe maar een marineboot!!! Uhhh ehhhh tsja ehhhhhh...............tuurlijk gaat me lukken, geen probleem :-) Eenmaal aan te slag, heb ik mezelf wel even voor mijn hoofd geslagen om de voglende keer niet zo'n grote mond te hebben. Nou ja mij verhaal is al zo lang, ik ga hem wel showen en ben benieuwd hoe jullie hem vinden. De ontvanger was gelukkig heel enthousiast!
Vulling Zwisterse room met verse aardbeien en aardbeienjam.

helemaal goed en de reddingsboei er naast vind ik echt heel grappig!