1

Onderwerp: aardbeien in de taart, hoe?

Hoi,
Ik ga een taart maken met marsepein aan de buitenkant, aan de binnenkant die aardbeienkwarktaartvulling van Mona en ik wil verse aardbeien doen. Ik vraag me alleen af, kan ik dan het beste de taart in 2 keer doorsnijden en dan in het ene gedeelte de kwark en in het andere gedeelte de aardbeien? Of glijden de aardbeien er dan af?? Wat werkt het beste en ziet er ook nog eens leuk uit?
Groetjes Anne

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: aardbeien in de taart, hoe?

Ik heb laatst precies zo'n taart gemaakt. Heb de taart in 3 delen gesneden, en dan beide lagen een laagje kwarktaart en daarop aardbeien. Ik vind het zelf wel mooier om een dubbel laagje te maken, dus dat de aardbeien ergens op liggen.

Oke, dankjewel, moet je dan ook nog een dijkje maken? Kan me voorstellen dat de aardbeien vocht afgeven. Enne was ie lekker????
Groetjes Anne

4

Hij was erg lekker! Ik heb een dijkje gespoten van botercreme..dat moet je zeker doen want die kwarktaart is geloof ik ook niet zo goed voor de marsepein..en ook afgesmeerd met botercreme.

Oke, dankjewel voor de tips! Dat wordt nog een hoop werk vanavond, morgen wordt mijn kleine meisje 1 jaar!!

6

Geen dank hoor.. en veel suc6! Kan niet anders dan dat ie lekker wordt met deze vulling.

Hij was heerlijk!!!! en wat trouwens veel te snel op!