26

Re: nu wel een met geboetseerd bruidspaar.

Wauw! Hele mooie taart zeg! Super!

27

Weer een hele mooie taart!!!

28 Laatst bewerkt door mignonne (06-06-2009 20:09)

Wat een supermooie taart weer!
Leuk bruidspaar en de kleur van de roosjes geweldig.

Groetjes,
Marja

29

wat een plaatje!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

30

prachtig hoor en inderdaad ongekleurde marsepein voor een bruidstaart is niet zo mooi maar je hebt hem werkelijk prachtig gemaakt met het paar de roosjes en de ruitjes, barok etc.

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

31 Laatst bewerkt door Miss Pebble (06-06-2009 21:14)

Wat een supertaart weer! En inderdaad, je eigen bruidspaartjes zijn stukken leuker... en zo persoonlijk!

Dat je er doorheen zit = heel herkenbaar. Je geeft ook ff alles wat je hebt in zo'n taart h

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

32

Wauw Wendy weer zo'n superbruidstaart  TOP  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

33

Wat een prachtige taart met die glans en de ruitjes en print!! En het bruidspaar ziet er ook super uit!

34

MOOI !!!!

Alleen de topper al.....echt prachtig gedaan Wendy !

35

nou ja , wederom prachtig, ik vind die prints met icing heel mooi, )... ik snap je echter wel... ik en icing zijn ook nog niet zo hele goede vrienden, en ik maak altijd wel ergens een veeg...

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

36

Wauw,heel erg mooi weer,mooi die barokstijl op de taart,staat super!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

37

Dat vraagt om een workshoppie stencillen geloof ik Wen!
Ik vind het keigaaf. Erg mooi. En heel eerlijk (maar ik ben dan ook blond) ik zie niet eens of het fondant of marsepein is. T'zit toch gewoon strak.... of zie ik dat nou verkeerd. Ik begrijp hier uit de berichten dat het marsepein is..... en dat het dus minder strak zit.....
Goh.... wou dat mijn lappies zo strak zaten.

Corinne
Sugar & Flour

Wauw wat een prachtige bruidstaart! Het lijkt me best lastig werken met stencils en icing, maar het resultaat ziet er op deze taart wel echt super uit :thumb:

'I love it when a cake comes together'

39

Heel erg mooi!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

40

Bedankt voor de leuke reacties.
Ook ik vind hem uiteindelijk wel mooi hoor, maar ik zat er zo door dat ik dat er bijna niet meer doorheen kon zien. :o
Dan heb ik dus heel veel aan deze lieve forum meiden die me weer opmonteren. :Y :thumb:

sugar&flour schreef:

Dat vraagt om een workshoppie stencillen geloof ik Wen!
Ik vind het keigaaf. Erg mooi. En heel eerlijk (maar ik ben dan ook blond) ik zie niet eens of het fondant of marsepein is. T'zit toch gewoon strak.... of zie ik dat nou verkeerd. Ik begrijp hier uit de berichten dat het marsepein is..... en dat het dus minder strak zit.....
Goh.... wou dat mijn lappies zo strak zaten.

Hihi, ja, hij is wel strak hoor, maar ik bedoel vooral dat ik de finisch van fondant zo mooi strak vind, gewoon omdat de structuur daarvan zo veel fijner is.

Marsepein blijft door de amandelen toch altijd een pietsje grover. ;)
Ook "droogt" of korst fondant wat op, waardoor het droger en steviger aan voelt als het even op de taart zit. Marsepein blijft zachter.
Alleen daarom al heb ik graag fondant als basis voor mijn decoraties.

De ruitafdruk word er zuiverder in omdat het minder terug veert en met glanspoeder heb je minder nodig omdat het droger is en daardoor makkelijker verdeeld. De wat vettigere marsepein vlekt sneller waardoor er een haf potje op moet. ;) Lang leve de spray dus. :D

Dat stencelen..... nou dat had ik wel wat onderschat vrees ik.
Nou zijn icing en ik geen vroende, maar dat ik het zo lastig zou vinden op de zijkant van een taart........ :/
Ook hier hielp marsepein niet omdat het wat meeveerde, op fondant was het denk ik makkelijker gegaan, maar dat ga ik zeker nog uitproberen want het effect vind ik wel mooi. :Y
Ook had ik een vrij grote stencil, ik heb er een stuk afgeknipt waardoor het wat handelbaarder werd, dat scheelde wel iets.
Ik vraag me trouwens af of er een soort plakspray of iets bestaat dat de stencil tegen de taart doet plakken, want nu had ik gewoon handen tekort.
Dus of een plak goedje of een paar extra handen in de buurt zou wel handig zijn. :D

41

ehh piping gel is toch een plakgoedje??
Maar volgens mij laat elk plakgoedje iets viezigs achter op een taart dus geen optie :D

Ik hou me bij het stencillen wel beperkt tot voor/achterdeur daar kan ik lijmspray gebruiken :lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

42

Oh Wendy, wat is tie mooi!
Wel lief van je dat je een mooi grote taart hebt gemaakt. Dan kunnen ze nog dagen genieten/eten ;) :D

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

43

Oow wauw. En dat paartje ook weer. Schitterend.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

44

Hij is schitterend, en dat stencillen vind ik toch wel leuk en mooi.
Let je wel een beetje op jezelf.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

45

Wat een schitterende taart is dit!

Prachtig! :Y

46

25 personen?? ahum.. krijgen ze ieder 2 stukjes Wen ;)

Heel mooi gemaakt! Ik vind dat bruidspaar weer helemaal te gek!!!!

47

Zou dan met trex of crisco stencil insmeren niet een oplossing zijn wendy? Dat ie beetje blijft plakken...of zou dat niet werken of zou het ook vlekken achter laten?

48

Prachtig, Wen, dat wit op marsepein staat wel heel mooi.
Ik vind het ook zo leuk dat de gom nu ook vouwen in zijn broek heeft, het wordt weer steeds gedetailleerder bij jou!!

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

Prachtig weer Wendy!!!!!!!!!!!!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

50

echt super! deze taart is toppie. alles is perfect.

Be in love with what you have