1

Onderwerp: voetbal, maar niet zoals ik gedacht had...

Ik had me (redelijk) goed ingelezen in hoe ik een voetbal moest maken. Keksi gemaild of ze nog een uitsteker over had en gelukkig was dat zo (nog thanx daarvoor). Taart gebakken en heel dun bekleed en daarna wilde ik de vlakken erop maken. Ik had vluchtig iets gelezen over een formule en toen ik na 3 keer proberen nog niet uit kwam met de vlakken toch eens die formule opgezocht.
Tja, en dan blijkt dat je uitsteker ongeveer 0,75 cm te kort is.... Dus die voetbal kon ik nooit mooi bekleden :(
Hij klopt dus niet echt maar met het poppetje (waar ik wel ontzettend tevreden over ben! ) en de naam vind ik het toch nog een leuke taart geworden en de klant vond hem helemaal geweldig!

Dit is hem, gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam:
http://img3.imageshack.us/img3/2731/2214xqx.jpg

http://img3.imageshack.us/img3/9800/2210y.jpg

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: voetbal, maar niet zoals ik gedacht had...

Ik vind m super!!!!! Ik heb toen ook zo zitten kl....en met die voetbal :lol:

3

ohh dat manneke is wel heel leuk hoor.. jammers van de uitsteker die niet klopte.. bedankt voor de waarschuwing.. nooit aan beginnen dus :D

Wat een leuk idee trouwens om de naam zo in die rondjes te doen!! Die ga ik onthouden :Y

;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

erg gaaf, geweldig

5

Ziet er leuk uit, de voetbal maken staat ook nog bij mij op mijn lijstje.

6

Ik vind hem heel leuk geworden! Voor de balvorm uit de webshop heb je zijden van 4,4 cm nodig, ik gebruik altijd een template (heb de uitstekers niet). Ik vind je letters super! heel leuk gedaan.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

7

Gaaf een hele leuke vrolijke taart....knap geboetseerd....

8

nou ik vind hem erg leuk geworden!

Veel liefs Rafaëla