Onderwerp: IEUW!!!!!! (ik ben 30+)
en daar hoort taart bij. Ik had van te voren al van mijn vader en mijn mannetje uitstekertjes en andere dingen gehad en kon daarmee lekker aan de gang.

nog niet helemaal perfect maar voor mijn eigen taart is het goed genoeg omdat ik vanwege tijd gebrek geen tijd had om een nieuwe boedha te maken. De boedha heb ik met goud gedust. naturel biscuit gevuld met een laag stroopwafel pudding en een laag gele room. Afgesmeerd met frambozen botercreme.

Hier niet veel nieuwe dingen gebruikt maar wel leuk:P
naturel biscuit gevuld met een laag aardbeien kwark en een laag chocolade mouse. Afgesmeerd met pissang ambon boter creme. de BC was iedereen tevreden over, ze vonden hem erg lekker en ik ook:9
En dan nog een taart voor mijn moeder voor de zwemvereniging waar ze 2x in de week heen gaat. MOrgen heeft ze een lunch na het zwemmen en ze vroeg mij om taart mee te maken. ze wilde zelf het logo en ik had er graag nog zwemmers bij gemaakt maar ik vond dat te druk worden en heb ze dus weg gelaten.

Naturel biscuit gevuld met een laag frambozen pudding en een laag gele room. Afgesmeerd met naturel botercreme
en ik maak noooooooit meer 3 taarten in 2 dagen want daar zat mijn tijd gebrek dus hoewel ik best veel had voor bereid ook nog.

)