1

Onderwerp: Wie heeft w

Vandaag ga ik mijn eerste stapeltaart maken...sowieso mijn eerste beklede taart..jaja ik pak het meteen goed aan! Nu lees ik alleen niet zulke goede berichten over deze fondant. Hij zou niet lekker zijn! :S
Ik had deze al besteld en durf hem niet open te maken whahaha.
Ik ga het strax toch proberen hoor maar ben zo bang dat het tegenvalt!
Iemand positief bericht???

Groetjes Iris

2

Re: Wie heeft w

Ik gebruik altijd regalice en ik vind hem prima smaken. Je moet het ook niet zo eten maar in combinatie met taart en vulling. En de geur, dat ruik je alleen eventjes als je het pak open maakt en verder niet. Verder vind ik het ook prettig werken.

marianne (de baas :D van het forum) gebruikt die ook altijd

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Ik gebruik hem ook regelmatig: nooit klachten gehad :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Tirza verklapte het al :+ maar inderdaad: ik heb geen enkele problemen met regalice. ok, hij ruikt niet gelijk lekker als je de verpakking open maakt, maar dat luchtje is z

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

ik heb nog noooooit gemerkt dattie niet lekker ruikt!

ik gebruik dat ook altijd (wel in combinatie met marsepein trouwens) en vind het primaspul...

heb ook nog geen klachten gehad!

7

Toen ik net begon met taarten maken gebruikte ik ook regalice, en ik heb er ook nooit problemen mee gehad! Is prima om mee te bekleden en tsja, de geur, die trekt vanzelf weg - en de smaak is gewoon lekker zoet!

Groetjes Laura!

8

Ik heb er ook geen problemen mee hoor, behalve idd een viezig luchtje als je het net uit de verpakking haalt. Het werkt superfijn!

9

Ik gebruik hem ook altijd en ik heb ook geen klachten....

10

Ik gebruik liever ook niets anders dan RegalIce. Ik heb een paar jaar met Pettinice gewerkt en dat vind ik veel te stug en te droog. RegalIce werkt voor mij gewoon het prettigst en wij vinden hem ook lekker. Pettince vinden we veel te zoet, RegalIce is veel neutraler van smaak.

11

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben de hele dag met de taart bezig geweest!
De fondant valt mij ook alles mee...ik heb dan ook geen vergelijkingsmateriaal maar ik vind de smaak ook gewoon goed(lees zoet). Ik vind wel dat het snel uitdroogt als je ermee aan het friemelen bent. Ik zal de foto van mijn taart bij de show off zetten want ik ben er natuurlijk best wel een beetje trots op.

Groetjes Iris