Re: bruidsachtige verjaardagstaart.
Prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidsachtige verjaardagstaart.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig!
WOW!!!
En by the way: ik vind het steeds weer geinig om te zien dat zo'n stoer wijf zulke zoete taartjes maakt!
Wat onwijs mooi zeg. Vind je stoelen trouwens ook helemaal te gek.
Dank je wel.
De stoelen zijn van de trendhopper en zelf een kwastje gegeven.
WOW!!!
En by the way: ik vind het steeds weer geinig om te zien dat zo'n stoer wijf zulke zoete taartjes maakt!
Haha! Ik een stoer wijf?
Soms wel, maar ik ben af en toe ook een heel zoet meisje.*)
Wat een prachtige, romantische taart. Leuke kleuren voor de rozen en een mooie crimperrand. Leuke hartenstekers ook. Kortom
poepiesjiek erg mooi!!
heel erg mooi zo, leuke kleuren combi ook!
heel heel mooi gemaakt!!!
Prachtige taart...:thumb:
Prachtige taart!
Wat een mooie krullen langs die strik zeg!
Wauw! Heel mooi zeg! Leuke kleine roosjes ook
Cakes by Petra schreef:WOW!!!
En by the way: ik vind het steeds weer geinig om te zien dat zo'n stoer wijf zulke zoete taartjes maakt!Haha! Ik een stoer wijf?
Soms wel, maar ik ben af en toe ook een heel zoet meisje.*)
Was jouw hobby niet bodybuilding dan? Da's toch heel erg stoer? Of denk ik nu heel erg in stereotypen?
Schitterende taart, zeg! Erg stijlvol!
Wat een prachtige taart heb je gemaakt!! Petje af!
suzanne-evers schreef:Cakes by Petra schreef:WOW!!!
En by the way: ik vind het steeds weer geinig om te zien dat zo'n stoer wijf zulke zoete taartjes maakt!Haha! Ik een stoer wijf?
Soms wel, maar ik ben af en toe ook een heel zoet meisje.*)Was jouw hobby niet bodybuilding dan? Da's toch heel erg stoer? Of denk ik nu heel erg in stereotypen?
Ja je hebt helemaal gelijk.
Ik heb alleen geen enorme spierballen.
Ik ga voor de bodyfitness klasse, dat is een klasse voor gespierde vrouwen, maar de spiermassa mag niet overdreven zijn in vergelijking tot het bodybuilden.
Kortom vrouwen met een gespierd lichaam, maar vrouwelijkheid is zeer belangrijk.
Kijk maar eens op www.gisafitness.com in mijn ogen is zij een topper.
mooi hoor
Cakes by Petra schreef:suzanne-evers schreef:Haha! Ik een stoer wijf?
Soms wel, maar ik ben af en toe ook een heel zoet meisje.*)Was jouw hobby niet bodybuilding dan? Da's toch heel erg stoer? Of denk ik nu heel erg in stereotypen?
Ja je hebt helemaal gelijk.
Ik heb alleen geen enorme spierballen.
Ik ga voor de bodyfitness klasse, dat is een klasse voor gespierde vrouwen, maar de spiermassa mag niet overdreven zijn in vergelijking tot het bodybuilden.
Kortom vrouwen met een gespierd lichaam, maar vrouwelijkheid is zeer belangrijk.
Kijk maar eens op www.gisafitness.com in mijn ogen is zij een topper.
Dat ziet er inderdaad zeer vrouwelijk uit. Tijdens de kampioenschappen vind ik het dan weer net iets t
ik ben er verliefd op. wat een mooie taart.
mooie taart. super, ik vind de roosjes ook prachtig
Heel chique, mooi gemaakt!!
erg mooi! die strik is ook zo mooi open!!!
Ik vind hem ook super gaaf!
onwijs mooi gedaan zeg!
heel chic!
Mooi zeg!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidsachtige verjaardagstaart.