Re: Mijn eerste bruidstaart (pearl and brown)
Heel mooi.
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste bruidstaart (pearl and brown)
Heel mooi.
Hey Angelique, die heb je prachtig gemaakt!!! Echt top!!!
Een hele mooie chique taart!
Wat een mooie strakke taart!!
Mijn petje gaat af!
Schitterend! Mooie kleuren heb je gebruikt.
Echt een hele mooie taart. Ben gek op de kleuren die je gebruikt hebt.
Super mooie strakke taart echt heel erg mooi!!
Jammer dat je die pearl spray nooit zo goed ziet he op de foto.
Grappig dat ze op de taart hebben staan wachten , dat ging warschijnlijk zo op het gemeentehuis.
Neemt u ... tot u wettige echtgenoot en eh ja neemt u ... tot u wettige echtgenoot eeh ja,zo nou snel naar t restaurant we hebben trek in taart!!!
Helemaal super!!! Daar was het bruidspaar vast en zeker over te spreken! Heel erg mooi!
prachtige, chique, geweldige stapel. heel stijlvol
Ik vind het echt een hele mooie taart, mooie kleuren, mooie strik, mooie roosje, helemaal mooi!
wat een beauty!
mooi hoor! de kleur bruin vind ik persoonlijk niet geweldig, maar als het precies de kleur was van het pak van de gom dan heb je dat geweldig gedaan
en erg raar dat ze eerder klaar waren
nouja, de taart is in ieder geval erg mooi
wat een plaatje!
mooi hoor! de kleur bruin vind ik persoonlijk niet geweldig, maar als het precies de kleur was van het pak van de gom dan heb je dat geweldig gedaan
Klant is koning zullen we maar zeggen
Erg mooi geworden Angelique, en gefeliciteerd h
Wow!! Weer zo'n prachtige bruidstaart!!
Mooie taart! Ik vind je strik ook erg mooi, zo met die kleuren en de roosjes ertussen.
Heel mooi!
En met recht dat ze 'm mooi vonden. Hij is helemaal super!
Had pasgeleden ook zoiets. Was de taart aan het opbouwen, helemaal gestresst want het zat nogal tegen. Hoor ik ineens een bekende stem in de gang.... komt het bruidspaar binnen! Ze hielden net van soesha bij de ceremonie dus die was lekker snel voorbij...
En met recht dat ze 'm mooi vonden. Hij is helemaal super!
Had pasgeleden ook zoiets. Was de taart aan het opbouwen, helemaal gestresst want het zat nogal tegen. Hoor ik ineens een bekende stem in de gang.... komt het bruidspaar binnen! Ze hielden net van soesha bij de ceremonie dus die was lekker snel voorbij...
Ik was natuurlijk erg blij dat ik niets meer hoefde op te bouwen Zie je het al voor je?.............2 paar bruidspaarogen op je vingers gericht?
No way! Pfew maar niet leuk als zoiets gebeurd inderdaad.
Heeeeeeeeeeel moooooooi!!!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste bruidstaart (pearl and brown)