Re: Bruidstaart voor wendy schlagwein
heel stylisch zeg! volgens mij heb je je moeten inhouden? of is dit de andere wendykant van je! Vind de kleurcombi echt super!
http://lovebelscakes.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor wendy schlagwein
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heel stylisch zeg! volgens mij heb je je moeten inhouden? of is dit de andere wendykant van je! Vind de kleurcombi echt super!
Wat een grappig verhaal.
Ik vind de kleuren van je taart erg mooi.
Prachtige taart...zal zeker heel mooi staan met de CC.....
Mooie taart weer. Ik geloof dat ik 1 van de weinigen ben, die dit soort toppers wel leuk vindt.
Alweer zo,n mooie supertaart,
wat voor topper had je er zelf opgemaakt dan?
tjah...............kan weer geen commentaar leveren.........
Alleen maar; perfectemento! Af! Helemaal goed! Mooi!
Moooooooiiii
Mooi, ook erg leuk hoor met die ingetogen kleurtjes. Helemaal goed.
Oooo Wendy.....wat leuk.....eindelijk getrouwd met Ruud????.....Oh nee, toch niet
Leuke taart hoor....maar ehh....een schots bruidstaartje is ook leuk
Hou je adem niet in.
Een taart met meer kleur of een spierwitte had ik van jou verwacht, maar deze is ook erg mooi, met en zonder topper.
Ik las het oproepje van je nicht indertijd ook. Wat een toeval dat julie elkaar hier vonden.
Mag ik vragen welke kleur(en) je hebt gebruikt voor roosjes en bandjes?
emmmmmm, ik geloof ivory van spectrum.
ik heb zo veel potjes en vaak pak ik op gevoel maar wat.
Hihi Wen, moest wel effies grinniken hoor :-D Je taart is prachtig, heel stijlvol en romantisch, vind ook de topper wel leuk erop eigenlijk
Enne geen zin om nu ook te trouwen na deze familie-bruiloft???? (hint, hint :-D... we zijn hier natuurlijk MEGA MEGA en nog tig keer MEGA nieuwsgierig watvoor een taart jij voor jullie bruiloft zou kiezen!!! :-D)Knuffie!
hihi, grapjes.
Maar ik denk dat jullie verbaast zouden zijn wat ik zelf zou kiezen, echt niog minder kleur hoor.
Zelf hou ik dus echt heel erg van dit soort taarten.
Lara M. schreef:Hihi Wen, moest wel effies grinniken hoor :-D Je taart is prachtig, heel stijlvol en romantisch, vind ook de topper wel leuk erop eigenlijk
Enne geen zin om nu ook te trouwen na deze familie-bruiloft???? (hint, hint :-D... we zijn hier natuurlijk MEGA MEGA en nog tig keer MEGA nieuwsgierig watvoor een taart jij voor jullie bruiloft zou kiezen!!! :-D)Knuffie!
Dat moet wel een heeeeele grote taart worden, want we willen allemaal komen!!!
Nou, alleen daarvoor, om gezellig met zooo veel taart mutsen een bruiloft te vieren zou ik bijna zeggen........................ neeeeeeuuuuu, toch maar niet.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor wendy schlagwein