1 Laatst bewerkt door Just mi (05-06-2009 13:32)

Onderwerp: gucci taart

hallo, Ik heb het weer druk gehad ik moest deze week maar liefst 3 bumba taarten maken (ga ze niet eens meer showen hahahaah) heb er nou wel een beetje genoeg van die bumba hahahah.
Ook heb ik de tobbe een keertje gemaakt en leuke cupcakes.

Maar de gucci tas met de schoen vondt ik wel het leukste daarom show ik deze wel.
Was trouwens de eerste keer dat ik een schoen heb gemaakt en het is leuk hahahaah.
nou hier is ie dan.

http://94.100.113.92/603400001-603450000/603432401-603432500/603432443_6_2kj4.jpeg

het is zwart dus alles is mischien niet helemaal goed zichtbaar maar mijn buurvrouw vond hem geweldig... overgens zie nou dat de randen wat rafelig lijken, dat is normaal niet maar dat komt omdat de foto wat vergroot is.

bedankt voor het kijken.

2

Re: gucci taart

Prachtig gemaakt!! :thumb:

3

super mooi..heb je een template voor de schoenen?

Be in love with what you have

4

hallo, nee ik heb het uit de hand gesneden eerst getekent en dan gesneden kan het wel inscannen en op de site zetten.

5 Laatst bewerkt door monique53 (05-06-2009 16:34)

ivankapaesch schreef:

hallo, nee ik heb het uit de hand gesneden eerst getekent en dan gesneden kan het wel inscannen en op de site zetten.

dat zou geweldig zijn

PRACHTIG geheel, geweldig

wauwie, wat mooi!!!

Groetjes, Petra

7

Mooi gemaakt!

8

Mooi gemaakt!

9

Echt gaaf ! Even een vraagje...zo'n schoen, maak je die van fondant of marsepein?

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

10

Prachtig zeg !!!

Groetjes, Conny

11

heel mmoi, knap gemaakt die schoen

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

12

goldie schreef:

Echt gaaf ! Even een vraagje...zo'n schoen, maak je die van fondant of marsepein?

Je kunt hem ik het beste van fondant maken met tylose erdoor dat word goed hard!

De taart en de schoen zijn echt super!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

13

Wat mooi zeg ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

14

ivanka, ik zou dat super vinden. ik wil ook graag een schoen maken voor mn verjaardag en ben veel inspiratie aan het zoeken.

Be in love with what you have