1

Onderwerp: Help... Mijn inspiratie is zoek!

Ik moet volgende week een verjaardagstaart maken voor iemand die ik niet ken. De beste man wordt 63 en heeft geen echte hobby's, maar houdt van wandelen, fotograferen en tv kijken (naar het nieuws...).

Nu ben ik dus al dagen aan het nadenken wat voor taart (24 cm rond) ik kan maken en al jullie schitterende creaties aan het bekijken, maar ik ben echt inspiratieloos.

Ik kan ook een mooie algemene taart maken (dus zonder bijv. fotografeer thema), maar daar heb ik ook al geen leuke idee

Grtz Mieke!

2

Re: Help... Mijn inspiratie is zoek!

jeetje zeg, moeilijk als je zonder inspiratie zit.

Waarom niet een mooi puzzelplaatje van een camera erop. Niet geheel bijzonders, maar beter dan een "kale" taart lijkt mij

Ik lees mee naar de ideeen van de rest

3 Laatst bewerkt door jolanda71 (05-06-2009 06:53)

http://www.meerkleurplaten.nl/print/kle … estel/p/1/

Andere kleren aan bijv.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

...of een taart zonder thema, zoals een kadotaart? Een overhemd is ook een standaard mannen-taart. Of gewoon zo'n taart als Kwebbeltje maakt, mooi versierd zonder dat je er een thema in verwerkt?

Suc6! :thumb:

5

Of een mooie lente taart, wit, met groen, blauw en geel. Bloemetjes is niet heel mannelijk, maar blokjes en rondjes wel. Ik heb zelf een gemaakt met letters in verschillende kleuren door mekaar heen, en dan de letters in het midden een woord laten vormen: gefeliciteerd. Die letters heb ik met viltstift omgetrokken. Zoiets?

6

Een choco-bom?

7 Laatst bewerkt door sasba (06-06-2009 21:43)

jolanda71 schreef:

http://www.meerkleurplaten.nl/print/kle … estel/p/1/

Andere kleren aan bijv.

Ik vind deze heel leuk! :Y
Misschien op een bospad wat gras en bomen erom en dat die een vlinder  met het nr 63 op de vleugels of lieveheersbeestje fotografeert?

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

8

Bedankt voor jullie tips!!

Grtjs Mieke

Grtz Mieke!