Onderwerp: Mijn eerste bruidstaart (pearl and brown)
Nu zullen sommigen van jullie wel denken: "he? .....Ze heeft toch al vaker een bruidstaart gemaakt?
Klopt.......3 keer zelfs! Maar de andere bruidstaarten waren steeds in samenwerking met Do of Marina67 . Zij hebben toen alles met de klant afgehandeld enz
Maar deze keer was het helemaal mijn eigen project Vanaf de proeverij tot nu. En ik ben dan ook erg trots op het eindresultaat
Ik heb deze taart mogen maken voor Bjorn en Patricia die vandaag in het huwelijksbootje zijn gestapt. Ze wilden graag deze kleuren omdat die overeenkomen met de bruidskleding. De taart is helemaal met pearlspray bespoten en met bruine accenten.
Op verzoek is de taart gevuld met chocoladecreme, hazelnootkrokant en een laagje gesmolten chocolade.
Toen ik vanmiddag mooi op tijd op de feestlocatie aankwam vertelde de eigenaar van de locatie dat de bruid al gevraagd had of de bruidstaart er al was. Ik dacht nog.......ik ben toch netjes op tijd? Bleek dat alles sneller was afgelopen dan gepland Ze hadden schijnbaar op het gemeentehuis en kerk haast
Ze zouden eigenlijk pas rond 14.00 uur uit de kerk komen en dan naar de feestzaal gaan maar ze waren er al om 13.15 uur!! Dus ze hebben echt staan wachten op de taart omdat de rest anders niet verder kon gaan.
Ik heb nog nooit gehoord dat een bruiloft eerder "klaar" is. Meestal loopt het e.e.a. toch wel uit
Nou ja genoeg geklep...............hier komt de taart! Ben er zelf wel erg tevreden over vooral omdat het bruin achteraf exact dezelfde kleur bleek te zijn als de bruidegom zijn kostuum. Bruidspaar vond de taart erg mooi.