Re: Wit...
Supergaaf....:thumb::thumb:
Wat een prachtige bloemen....petje af.....
MADE BY ME!! zie mijn taartjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Supergaaf....:thumb::thumb:
Wat een prachtige bloemen....petje af.....
Mooi gedaan Corinne, ziet er heel romantisch uit!
Hoi Corrine ,wat een mooie bruidstaart zeg...en ben je nu niet blij dat je de orchideeen zelf hebt gemaakt dat schenkt toch meer voldoening!!!
Wow, onwijs mooi. En wat leuk dat idee van dat doosje met babietjes. Nooit van gehoord. Hij is erg stijlvol, daar zal ze stijl van achterover slaan!
Wat een prachtige taart, ik ben onder de indruk can je orchideeen..
kan je zo'n houten doos makkelijk bekleden?wist niet dat dat ook kon
Zo'n doos werkt in principe hetzelfde als een dummy. Klein beetje nat maken. Echt heel klein beetje en bekleden maar. Ik heb wel tylose door de fondant gedaan, zodat het echt hard wordt eromheen.
Wauw! Moohooi, prachtige bloemen! Welke uitsteker is dat?
De uitsteker heb ik bij Bien gekocht. Moth orchid heet hij.
Echt prachtig!!!!! Ik heb de uitsteker ook liggen voor de orchidee, hoe lang duurt het voordat je bloem droog is?
Het duurt 1 nacht voordat de bloemblaadjes echt hard zijn. Je kunt ze wel al eerder bij elkaar binden.
Hoi Corrine ,wat een mooie bruidstaart zeg...en ben je nu niet blij dat je de orchideeen zelf hebt gemaakt dat schenkt toch meer voldoening!!!
Hoi Nicole! Ja de voldoening is wel groot. Ik had werkelijk geen idee waar ik aan begonnen was. Het viel me behoorlijk tegen. Ik heb nog meer respect gekregen voor al die prachtige creaties die jij maakt.
Wauw wat een prachtige stijlvolle taart!!! Echt heel mooi!
Wat prachtig!!!!!!
Heel knap gedaan zeg!
Het gebruik van de babietjes kende ik nog niet, maar dat is ook wel erg leuk zeg !
Oh, wat ontzettend mooi zeg. wat knap zeg die bloemen; daar moet ik me ook nog steeds aan wagen,
Het is een plaatje zeg,hardstikke mooi gedaan,prachtig!!!
moooiiii prachtige bloemen...enne het chineesje vind ik wel heeel erg grappig. Ik zou er in ieder geval heel hard om moeten lachen als ik het doosje zou openmaken hahaha
oh ja taart is ook weer prachtig!
Super mooie taart!
Woorden overbodig
Wat een prachtige taart! De bloemen zijn beeldig.
Mooi zeg! Ik vind je bloemen echt super goed gelukt hoor
Ik vind je taart werkelijk schitterend!
En wat lief dat je je vriendin 3 babietjes gunt!
Fijne dag vandaag!
wauw wat een pracht van een taart zeg!
Wat mooi en lief en spannend met die babytjes!
Heel erg mooi gedaan met die bloemen!
Ik had er zo'n Chineesje bij gedaan! ( maar dan als derde, want 4 kinderen passen zo lastig op de achterbank in de auto...)
Lief dat je haar 3 mooie kinderen toewenst.
Wat een super mooie taart, erg mooie bloemen!!!
Oooooooh... wat onwijs mooooooi .... die orchide