Onderwerp: Draken van een cupcakes
Hallo, voor het eerst cupcakes gebakken. Wat een ramp. Ze kwamen prachtig uit de oven... en storten gigantisch in elkaar. Moest er 30 hebben, dus drie platen van 12 na elkaar gebakken, allemaal ingestort. Aangezien het een tractatie voor mijn zoon was (kleuters) hebik het maar zo gelaten (die kinderen zien het toch niet...). De draakjes pasten in het verjaardagsthema en heb ik ontworpen na het zien van de monstercupcakes hier op het forum.
Heb de groene draakjes een avond tevoren gemaakt, die waren daardoor wat steviger. De oortjes bleven mooi opzij steken, bij de oranje en paarse gingen ze hangen. Weet ik weer voor de volgende keer (en die kwam al snel)
Daarna werd mijn jongste 3. Leuke gelegenheid om weer cakejes te maken. Bloemetjes en beestjes. En weer 2 platen ingestorte cakejes, maar de derde is gelukt. (hoera). Heb voor die peuters maar weer de mislukt gebruikt, de mooie in het weekend met bezoek gegeten...
Heeft iemand een tip hoe ik de botercreme op de cupcakes krijg, zonder het papiertje onder te smeren?
groet Sigrid
http://www.mijnalbum.nl/Album=8OMKR7RN