Onderwerp: Sculpey Flexibele klei mallen
Hele leuke en mooie mallen
En nog veel meer.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Sculpey Flexibele klei mallen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hele leuke en mooie mallen
En nog veel meer.
wauw dat is leuk
ga vanmiddag ff lekker uitgebreidt kijken en KOPEN HAHAHAH
Ik heb ze in mijn handen gehad, maar twijfelde. Heeft iemand ze al eens uitgeprobeerd?
Wat een hoog Hebben, hebben, hebben gehalte weer!!
hai niekie , ikk heb er heel veel van van die malletjes en gebruik ze vaak met kinderfeestjes , zo kunnen de kinderen snel en leuk figuurtjes op hun taartjes maken .
Hij staat bij m'n favorieten!!
ik heb hem ook in mijn favorieten gezet, ben over 2 weken jarig, dat zijn nog eens leuke kadootjes
ik heb ze ook bij de kwast besteld
Ik heb er ook een paar, maar vind ze niet gemakkelijk in het gebruik, zijn niet echt flexibel.
Gebruik je er dan nog crisco in? Of stop je ze in de vriezer?
ik gebruik een kwastje met wat crisco erop om ze in te smeren , alle marsepein erin goed aandrukken en dan aan 1 kant het malletje omhoogdrukken en dan kun je het figuurtje erzo uit halen.
heb er eigenlijk nooit problemen mee .
Als je op de site linksonder op shade-tex klikt, kom je bij allemaal structuurmatjes.
Ik heb de onderste stet, en die is erg leuk moet ik zeggen! Het zijn vlinders, zeepbellen en sterretjes. De matjes zijn niet erg groot (14x20 cm), maar voor cupcakes zeker groot genoeg.
Waarom doen jullie dat toch. Zulke linken hier neerzetten. Nu moet ik een paar van die mallen kopen.
ja inderdaad heel gemeen lijk op het moment al koopziek met mijn bakspullen
hahahaha
ja inderdaad heel gemeen lijk op het moment al koopziek met mijn bakspullen
hahahaha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Sculpey Flexibele klei mallen