1

Onderwerp: 400 cupcakes voor school

Ik dacht eerst waar begin ik aan. Achteraf viel de klus me erg mee. Vooral het gebruik van de vriezer van vriendin was erg handig.
School kreeg een label uitgereikt voor lesprogramma verkeersveleigheid. Het logo staat op de cupcakes. Deze heeft Ria voor mij geprint op ouwel. Zij kwam ook met de geweldig lekkere tip om de Royal Icing met dubbelfris te maken ipv water. Verder vruchtenhagel erop gestrooid en het logo van ouwel erop.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DYTB3XJN-D.jpg

alle dozen.... per klas waren het 2 dozen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-W4N64QOR-D.jpg

groep 8 was vrij deze dag dus een dag later nog cc voor groep 8 gemaakt.

greetz Keet

Greetz Keet

2

Re: 400 cupcakes voor school

Wow, wat een werk. Goed idee dat dubbelfris. Dat ga ik onthouden.

3

Zo, wat een produktie zeg, super gewoon, errug leuk gemaakt!! :thumb:

4

Wauw! Wat een werk! En wat een heerlijke tip! Niet alleen mooie ouwels, maar ook een vlugge mooie restafwerking! Helemaal top!
Nou naast mijn eigen meisje en mijn vaste 20 leenkindjes zitten er n

Groetjes Sas

5

Hi,

Ik heb er ook wel even een nachtje over geslapen... Wat zitten rekenen en proberen en ik kan 36 tegelijk bakken. 3 lagen in de oven. Dan is de temp. verdeling niet oke. ik deed ze eerst 13 min daarna bovensteplaat naar onderen en visa versa. Dan weer 5 min, boveste draaien nog paar minuten. Dan de middelste nog 7 min. en klaar. Zo was het wel redelijk te doen. En allemaal ingevroren van te voren.

Denk dat ik met decoreren zo'n 2 uur bezig geweest ben.

Juf was me ook erg dankbaar, en dat is toch altijd weer leuk. Kreeg nog een bloemetje en een waardebon.

Greetz Keet

6

wow wat een project, geweldig

7

keet schreef:

Juf was me ook erg dankbaar, en dat is toch altijd weer leuk. Kreeg nog een bloemetje en een waardebon.

eh...en de kosten van toch minstens de ingredi

Groetjes Sas

8

Gaaf wat een leuk idee...mooi gemaakt...:thumb:

9

Wauw wat een klus;;; PETJE AF HOOR;;; :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Wat een super project!

11

Dat is een pittig project geweest hoor! mooi resultaat!

12

Uiteraard de onkosten vergoed met een beetje extra. Heb zelf eerst een berekening gemaakt van wat het minimaal kost en dan nog wat extra voor onvoorziene kosten en bv energie etc..

Het lijkt een hele klus maar ik vond het echt reuze meevallen. Heb zelfs al geroepen, dubbele moet ook lukken als je maar vriezer in de buurt hebt.

Greetz Keet

13

hoi Keet,

Ze zijn leuk geworden!!
fijn dat de tip over de Dubbel Frizz in de smaak is gevallen :)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

14

Wat goed! Enne die tip van de dubbelfris ga ik onthouden:Y Maakt zeker niet uit welke smaak?

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

15

WOW wat een werk, maar schitterend !

info@minniescakes.com