1

Onderwerp: PettinIce 1 kg of emmer...verschil ?

Hallo,

Ik heb laatst met een fondant gewerkt bij iemand anders.
Ik kon aan de verpakking niet zien welk merk het was maar volgens die persoon zou het van Bakels zijn (en dan in eigen, kleine verpakkingen overgedaan door de winkel waar ze het heeft gekocht)

Nu heb ik vaker met PettinIce gewerkt maar eigenlijk alleen maar de 1 kg verpakking. Ik weet dat er veel mensen zijn die de emmer verpakking beter vinden ruiken en dat die ook zachter zou zijn (deze was ook erg zacht) maar ik vraag me af of de emmer verpakking ook meer plakt (want dat deed deze duidelijk heel erg in tegenstelling tot de 1 kg verpakking)

2

Re: PettinIce 1 kg of emmer...verschil ?

ik gebruik altijd de emmers (allez, de fondant in emmers van Bakels) en het plakt bij mij niet (Of het moet 30 graden zijn buiten). Ik zweer er bij!

3

Hoi, ik heb al met beide gewerkt en vind ze beide goed...alleen is de fondant van de 1kilo verpakking iets witter dan de emmers ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

4

hoi,

ik heb het ook bij een bakwinkel gehaald en waserg plakkerig!en erg moeilijk om er een taart mee temaken

5 Laatst bewerkt door Pooh (05-06-2009 09:24)

Ik gebruik beide, de fondant in 1 kg verpakking is ook echt heel wit gekleurd en ik vind hem sneller uitdrogen De fondant uit de emmer vind ik super werken, droogt minder snel uit. Het is alleen niet spierwit.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6 Laatst bewerkt door nnicole1234 (05-06-2009 12:44)

Hmmm...dan vrees ik dat het toch geen Bakels is geweest want het was wel spierwit en zeker anders dan de 1 kg verpakking.
Nou ja, maakt ook niet uit want ik bestel toch eigenlijk alleen maar bij de webshop ;)

7

Er is bij mij ook iemand geweest met een herpakt pakje witte fondant, zogezegd zijnde bakels. Had ze ergens gekocht (niet hier in de webshop) en dat was zo absoluut geen bakels.Er was niks mee aan te vangen.
Het was volgens mij Icecraft.

8

Heb hier ook emmers van Bakels. Probleem hier is het dat deze ook een betje plakt maar even laten liggen en dan is het goed.
Het probleem is dat dit superverse is.
Bij bakels hebben ze geen vast recept. De ene keer net iets meer water erbij dan de andere keer. En dan wil het nog al eens een keertje verschillen. Dit heb ik ook van een ander gehoord,dus niet van mijzelf.
Maar in jou geval denk ik toch echt dat het Icecraft was, omdat deze wel zuiver wit is.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.