1

Onderwerp: Kleuren voor je taart kiezen

Hallo allemaal,

Hoe kiezen jullie de kleuren van je taart als je een taart gaat maken? heb je dat van tevoren in je hoofd, teken je het uit om te kijken hoe het staat?

Ik wil een stapeltaart maken maar heb geen idee wat leuk is. Ik gebruik de kleuren rood, oranje, geel en wit en ik maak figuurtjes (sterren, rondjes, strepen, hartjes)

Ik hoor graag hoe jullie het doen.

Groetjes, Fleur

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

2

Re: Kleuren voor je taart kiezen

H

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Ik laat het afhangen van wat ik erop wil maken en kijk wat daar leuk bij staat. Maar het gebeurt ook dat ik een bepaalde kleur taart wil en daar de decoratie van laat afhangen.
Gewoon op gevoel dus. De taarten die ik van te voren bedacht had om te maken, moet ik allemaal nog maken. Ze worden altijd anders dan ik had bedacht. Vaak begint dat al bij de kleur.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

ik kijk zelf ook altijd naar de kleur en wat past bij de persoon voor wie ik het maak. Meestal doe ik ook niet meer dan 3 kleuren per taart, blijft het een mooi geheel. `maar heb nog nooit een stapeltaart gemaakt, misschien daar nog wel meer voor nodig. het wordt een beetje vaag verhaal, sorry, moet ook maar gewoon naar bed gaan denk ik...succes!

groetjes,
Marije