Onderwerp: Eerste puzzel en eerste eigen ontwerp
Hallo, dit zijn de eerste taarten die ik post, dus ik hoop dat het lukt de foto's te plaatsen.
Voor mijn jongste zoon die gek is van diego moest er natuurlijk een diego taart komen voor zijn 3e verjaardag. Nog nooit gepuzzeld, veel gezocht op het forum en dit is 'm geworden:
Eerst diego gemaakt en wat relief proberen aan te brengen. Vond dit niet zo geslaagd. Baby jaguar heb ik toen veel platter gemaakten daar ben ik wel tevreden over. Met dank aan alle voorgangers voor de inspirartie voor de achtergrond. De taart was gevuld met dulche di leche en bokkepootjes creme. Afgesmeerd met chocolade botercreme.
Voor de verjaardag van mijn vader, wilde ik ook een taart maken, maar wat maak je voor een man die 61 wordt. Geen bloementaart, toch? Uiteindelijk heb ik deze tour de France taart gemaakt. Vind hem zelf erg leuk geworden. Maar het randje dat ik wilde spuiten stond voor geen meter, dus daar ben ik gauw mee gestopt (restjes erafgeschraapt) en maar zo gelaten. Iemand een idee wat voor een rand wel leuk was geweest? De vulling was erg lekker: botercreme met boerenjongens, luxe botercreme en getempert met het vocht (rum) uit de boerenjongenspot. 
groet Sigrid
http://www.mijnalbum.nl/Album=8OMKR7RN