Re: Getrouwd met de verkeerde vrouw,...
Hele mooie vrolijke taart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Getrouwd met de verkeerde vrouw,...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hele mooie vrolijke taart!
Hij is weer prachtig, super! Gelukkig kwam je er nog wel op tijd achter dat de naam verkeerd was haha, anders hadden ze toch raar staan kijken
hey mooi gedaan hoor, maar goed dat je er op tijd achter kwam.
Hahah dat zou wat zijn geweest hahahaha ik zie het al voor me!!!
Erg leuke taart!
Weer een prachtige taart, ik sla ze niet eens meer op want het zijn stuk voor stuk plaatjes ! Ik heb gewoon je website in mijn favorieten staan
Gelukkig dat je er nog op tijd achter bent gekomen!!!! Weer een hele mooi taart, jammer dat de kleur paars niet op de foto uit komt, dat had ik ook met mijn over de top taart van jouw workshop. Ik vond jouw witte bruidstaart ook mooi, maar ik vind de taarten met kleurtjes toch veel mooier!!!!
Prachtig
Errug mooi gemaakt!!
Mijn petje gaat diep af...klasse!
Wat een leuke stapel met die hoge taarten. Het bovenste taartje heeft wel iets van een jurk of bloesje!
Wat een leuke stapel met die hoge taarten. Het bovenste taartje heeft wel iets van een jurk of bloesje!
Was ook inderdaad, ver weg, de inspiratie; vandaar de 'knoopjes en de strik aan de achterkant. Goed gezien!
Heel apart zeg! Super gedaan
Gelukkig op tijd gemerkt,het zo toch wat wezen
Maar hij is fantastisch hoor,geweldig mooi geworden.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Getrouwd met de verkeerde vrouw,...