1

Onderwerp: Nieuw hier

Hallo allemaal,
Laat ik me even voorstellen: Ik ben Berthine, kom uit Ede, getrouwd en moeder van 3 heerlijke knullen.

Nou, ik ga het ook proberen hoor....maandag is mijn jongste zoontje jarig, wordt 1 jaar en ik heb besloten dat ik nu eindelijk eens zelf en taart ga maken! Kwam na waat googelen op deze site terecht en wat werkt jullie enthousiasme aanstekelijk!!!
Ben vanochtend naar een bak-winkeltje in de buurt geweest en heb  alle benodigdheden gekocht om te gaan beginnen. Wat een keuze zeg...het een nog mooier dan t ander...heb me gelukkig een beetje in kunnen houden en het even gelaten bij hetgeen ik voor nu echt nodig heb, want anders...
Zondag sta ik dus de hele dag in de keuken, ik heb er nu al zin in!
Ik ben heel benieuwd wat het resultaat is....we wachten af!

Groetjes, Berthine

Groetjes, Berthine
Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt.....

2

Re: Nieuw hier

Ik wens je heel veel plezier hier, Berthine. Het is hier echt heel leuk. Ben hier zelf pas kortgeleden lid geworden en dat al pas 1 cursus gedaan te hebben. Maar ... er volgen er binnenkort meer. Taarten bakken is supertof! Veel succes met de taart voor je bijna 1-jarige zoontje.

3

Welkom op het forum....
Kijk maar uit want je bent echt zo verslaafd...:lol:

Succes en veel bakplezier.....

4

Hoi, ik ben ook net lid. Al wel wat taarten gemaakt maar nu wordt het echt!

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

5

Welkom, je hebt een herkenbaar verhaal...weer een verslaagde erbij ;) Nog gefeliciteerd met je zoontje en hier showen, he!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!