Re: Bruidstaart voor wendy schlagwein
Hij is echt heel mooi! Chique hoor! En je CCtjes zijn ook errug mooi. Gewoon een super stijlvol geheel!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor wendy schlagwein
Hij is echt heel mooi! Chique hoor! En je CCtjes zijn ook errug mooi. Gewoon een super stijlvol geheel!
Een taart met meer kleur of een spierwitte had ik van jou verwacht, maar deze is ook erg mooi, met en zonder topper.
Ik las het oproepje van je nicht indertijd ook. Wat een toeval dat julie elkaar hier vonden.
Mag ik vragen welke kleur(en) je hebt gebruikt voor roosjes en bandjes?
Heel mooi en prachtig ziet de bruidstaart eruit,top.
Wat leuk om zo een naamgenoot te ontmoeten De bruidstaart ziet er zeer stijlvol uit! En ik vind hem stiekem ook wel mooier zonder de topper!
Ik ga nog even een kijkje nemen bij de cc's
Hihi Wen, moest wel effies grinniken hoor :-D Je taart is prachtig, heel stijlvol en romantisch, vind ook de topper wel leuk erop eigenlijk
Enne geen zin om nu ook te trouwen na deze familie-bruiloft???? (hint, hint :-D... we zijn hier natuurlijk MEGA MEGA en nog tig keer MEGA nieuwsgierig watvoor een taart jij voor jullie bruiloft zou kiezen!!! :-D)
Knuffie!
Wat een plaatje!
Wat een mooie en stijlvolle taart zeg.
tja, wat moet ik hier nog van zeggen, GEWELDIG
Mooi hoor!! En de cc's passen er erg mooi bij....
... we zijn hier natuurlijk MEGA MEGA en nog tig keer MEGA nieuwsgierig watvoor een taart jij voor jullie bruiloft zou kiezen!!! :-D)
Ja, en iets zegt me dat ie dan toch anders van kleur zou zijn
Prachtig gemaakt!!!
Hihi Wen, moest wel effies grinniken hoor :-D Je taart is prachtig, heel stijlvol en romantisch, vind ook de topper wel leuk erop eigenlijk
Enne geen zin om nu ook te trouwen na deze familie-bruiloft???? (hint, hint :-D... we zijn hier natuurlijk MEGA MEGA en nog tig keer MEGA nieuwsgierig watvoor een taart jij voor jullie bruiloft zou kiezen!!! :-D)Knuffie!
Dat moet wel een heeeeele grote taart worden, want we willen allemaal komen!!!
Weer een super taart!!
Ook met topper heel mooi.....al hoort er bij een echte Wendy toch wel eigen geboetseerd bruidspaartje.
Hele mooie kleur ook!!!
Ik heb die discussie helaas gemist.... Wat een grap... Ik vind het een erg mooie taart, en die topper past wel erg goed bij de taart. Dus prachtig geheel. Zeker met die mooie cuppies erbij.
Hee, 'Wendy Schlagwein' en 'trouwen' was toch een contradictie in termino???
Errug mooie taart hoor meid, heel stijlvol! Snap dat je het bruidspaar liever zelf had gemaakt, maar vind deze wel ontzettend grappig! Misschien iets voor een volgende serie workshops?
wat een lollig verhaal!!! Ik dacht dat je hem gewoon voor jezelf had gemaakt!!
mooie taart hoor.
Ik vind hem prachtig, hele mooie kleurtjes en ja... ik vind zulke toppers wel erg leuk, maar niet op en taart van "De Wendy".
Mooie stijlvolle taart.....en ik denk dat ik liever een door jou zelf gemaakte topper zie.....
moet dat verhaal toch eens opzoeken dat had in nou net gemist
Wel grappig dat jullie elkaar niet kenden, je zou toch denken dat je het wist dat er iemand was met precies dezelfde naam en dat het je nicht is.
De taart vind ik erg mooi, chique en stijlvol
heel elegant erg mooi gedaan
Wahaa wat een grappig verhaal... blijk je zomaar een taartenmakende volle nicht met zelfde naam te hebben
Heeft zij ook het 'wendyschlagwein-talent' ??
Maar wat een prachtige super chique stijlvolle bruidstaart zeg!! Helemaal rustig qua kleur en ontwerp voor jou
Ben ook niet zo van dit soort toppers, (wij moeten er binnenkort ook een maken met zoiets) maar toch staat het er op een of andere manier wel mooi op
Prachtige taart, lief bloemetje die elke weer terug komt!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor wendy schlagwein