1 Laatst bewerkt door leeuwin (03-06-2009 21:32)

Onderwerp: Mijn Allerrrrrrr eersteee

Bruidstaart!!

Oefff wat was ik zenuwachtig...Dit is voor een vriendin van een vriendin,ze trouwt morgen voor het gemeentehuis..en volgende week heeft ze feest maar dat durfde ik nog niet aan!!Ik vraag er ook nog niks voor, omdat ik zo mooi kan oefenen,dus allen mijn ingr enz!
Ik vond het erg leuk om te doen..tips heel graag welkom ik heb hem nog hier staan dus kan er nog dingetjes aan veranderen!!

Alle 3, 2 x doorgesneden en op verzoek gevuld met lemoncurd en aardbeienjam!

http://i41.tinypic.com/154jb77.jpg

http://i39.tinypic.com/msfamo.jpg

2

Re: Mijn Allerrrrrrr eersteee

Ik zou her en der een blaadje bij de rozenwaterval doen, dan 'staan' ze er niet zo op.
Ziet er verder heel feestelijk uit hoor!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3 Laatst bewerkt door mamamarja (03-06-2009 21:47)

Mooi gemaakt hoor! Ik zou ook helemaal zenuwachtig zijn bij zo'n eerste bruidstaart!
Als tip denk ik dat je de roosjes misschien wat meer open zou kunnen maken, dus de blaadjes wat meer naar achteren openvouwen. Maar dat zou ik aan deze taart niet gaan veranderen, dat is evt voor de volgende!
En dat is misschien ook gewoon een kwestie van smaak hoor.
Je hebt het mooi gedaan!

4

Dank jullie wel dames dat jullie gereageerd hebben...

Roosjes zijn idd niet goed gelukt ...ik meot daar toch echt een workshop voor gaan volgen.maar ja komt goed paar maanden gelden kon ik nog niet eens fatsoenlijk een taart bekleden :) ben benieuwd wat hun er van vinden :)

5

Ik vind 'm ook erg leuk. En ben het met de tips van m'n voorgangers eens. (niet dat ik al mooie roosjes kan maken hoor ;))
Ik zou de volgende keer ook opletten dat je de rozenwaterval over het aansluitpunt van de pearlrandje laat "vallen". Nu zie je bij de middelste taart waar je randje is begonnen en ge

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

6

Prachtige taart!

7

heel mooi

8

Ik vind het een hele mooie stijlvolle taart!
Je hebt het prachtig gedaan    :thumb:

pluk de dag!

9

Prachtig gedaan :thumb:

Deze howto van de roosje staat hier ook op het forum.
Heel erg gemakkelijk om te maken :)
http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … es_van_MMF

10

Ik vind hem gewoon erg mooi. Je had voor volgende week best de taart kunnen maken hoor, je laat duidelijk zien dat je goed kan decoreren!

Groetjes Marlies

11

Mooi gemaakt!!! :thumb:

12

Dank jullie wel,ze vonden hem heel erg lekker en mooi kreeg net een sms super leuk!

13

Ziet er leuk uit hoor!

Mijn website: Presentaart