1

Onderwerp: Ze zijn al bijna saai...

..zo vaak worden ze al gemaakt :D Mijn dochter mag morgen trakteren in de klas, nog voor haar verjaardag en ik heb deze cupcakes gemaakt welke onderdeel zijn van haar traktatie. De juffen krijgen geen cupcake of iets anders te snaaien, maar ik heb voor de klas een verjaardagsdummie gemaakt, maar die zet ik in de stapelparade ;)

Ze zijn gevuld met aardbeienjam.
http://img.photobucket.com/albums/v495/Amy2004/Taart/IMG_2645.jpg

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

Re: Ze zijn al bijna saai...

maar blijft wel lief...

(de juffen zullen balen trouwens bij het zien van die lekkers ;-))

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

3

Ik vind ze leuk! En heel grappig... ik heb net zo'n tint groen gemengd liggen te wachten op Luun haar ccs. Nu alleen nog de lollies vinden, want ik wil ze ouderwets zonder tekst. (Nog saaier?)
Dus ik vind deze ccs hoe dan ook leuk! En volgende week komen er ( hopelijk) nog meer bij, hihi.

Groetjes Sas

4

Ik vind ze ook zo onwijs leuk , jammer genoeg mogen ze hier niet op lolli's trakteren.

5

vind ze erg leuk, jammer alleen dat ik de tekst niet kan lezen, kun je die erin laten zetten of staat die er al in, en blijven de lolly stokjes makkelijk rechtop staan, ben eigenlijk beetje bang dat de lolly om zal vallen als de kinderen er mee mogen rondgaan. en haal je de lolly's gewoon in een snoepwinkel, groetjes Birgit

Niemand is gelukkig, wees Niemand

6

birgit58 schreef:

vind ze erg leuk, jammer alleen dat ik de tekst niet kan lezen, kun je die erin laten zetten of staat die er al in, en blijven de lolly stokjes makkelijk rechtop staan, ben eigenlijk beetje bang dat de lolly om zal vallen als de kinderen er mee mogen rondgaan. en haal je de lolly's gewoon in een snoepwinkel, groetjes Birgit

Nee hoor die tekst staat er al in, ze heetten officieel sms lolly's en zijn van het merk look-o-look. Ik heb ze gewoon bij de Dirk gekocht. Ik wilde liever de lolly's zonder tekst en die hebben ze bij Jamin, maar daar kwam ik ff niet in de buurt ;-)

Ze vallen overigens niet zomaar om hoor.

Liefs Martinique

7

dank je wel voor je antwoord, ik vind ze erg leuk, elke keer dat ik ze weer zie en ga ze zeker eens proberen, jammer dat mijn kleinzoon pas in september jarig is, wat zal hij trots zijn, hij vind het al zo geweldig wat zijn oma maakt en vaak ook met hem. hij is drie maar heeft een geweldige fantasie, zoals waarschijnlijk de meeste kleine kinderen.

Niemand is gelukkig, wees Niemand

Ach ik heb ze laatst ook gemaakt, en je zal ook zeker niet de laatste zijn.
Maar deze zien er ook weer super leuk uit!
Het valt me sowieso wel op dat ze allemaal verschillend zijn en dan maakt het niet uit hoevaak het word nagemaakt, het blijft gewoon leuk

kim

groetjes,
Kim

9

ze blijven leuk

10

Maar ze blijven wel leuk hoor :D

11

En toch blijven ze leuk.....

Groetjes Helma

12

Wat zijn ze weer leeuuukk!!

Groetjes Janny

13

Nee hoor, ik vind ze leuk :)

Mijn website: Presentaart

14

Ik vind ze heel leuk, hele leuke kleurtjes heb je ervoor gebruikt!
en nog gefeliciteerd met je dochter natuurlijk!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

15

Errug leuk gemaakt!!

16 Laatst bewerkt door marliesb (03-06-2009 17:27)

Ik blijf ze leuk vinden.....
Ik heb ze laatst ook gemaakt voor mijn nichtje en de reactie's waren erg leuk.....
Dus ze zijn helemaal niet saai....;)

17

Saai zijn ze zeker niet. Ik vind ze prachtig. Mooie kleuren heb je gebruikt.

18

maar zooooo leuk. :Y

19

Lief!!

Groetjes Marlies

20

whaaahaaa ik zet ze ook net hier neer..... maar eh vind ze nog steeds niet saai hoor. Mooi gemaakt Martinique.

Corinne
Sugar & Flour

21

Maar ze blijven wel erg leuk:Y
Ook deze zijn mooi gemaakt

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

22

Ik ben redelijk nieuw op het forum en cc heb ik zelf nog nooit gemaakt.
Deze cc vind ik echt geweldig hoor!!!
Waar staat hoe ik ze moet maken en waar heb je de blaadjes van gemaakt?

23

IL2006 schreef:

Ik ben redelijk nieuw op het forum en cc heb ik zelf nog nooit gemaakt.
Deze cc vind ik echt geweldig hoor!!!
Waar staat hoe ik ze moet maken en waar heb je de blaadjes van gemaakt?

Er is niet echt een how-to voor. Maar wat wil je precies weten? De blaadjes zijn gemaakt met een uitsteker.

Liefs Martinique

24

Inderdaad, ze blijven leuk. Plak je het bloempje eigenlijk nog ergens mee vast als je 'm op de lolly schuift?

Freya schreef:

Inderdaad, ze blijven leuk. Plak je het bloempje eigenlijk nog ergens mee vast als je 'm op de lolly schuift?

dat wil ik eigenlijk ook wel weten :-) met tulose of zonder

Ze zijn erg lief hoor

Bedankt alvast

Groetjes Martine www.tinustaart.com