Re: orchard lace cutter, toch maar het boekje bestellen????
Please
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » orchard lace cutter, toch maar het boekje bestellen????
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Please
En heel misschien nog eentje????
Is er iemand die zijn boekje al heeft ontvangen? Ik heb het zelf van mijn planet adres doorgestuurd naar mijn hotmail adres maar het kom maar niet in mijn postvak terecht? Misschien toch te groot?
Zoveel blz zijn het niet.
Nel (inmiddels weet ik dan hoe je echt heet....) ik heb hem net ontvangen en opgeslagen, nog niet naar gekeken, maar ben er hoe dan ook heel blij mee!
Bedankt dat je deze moeite hebt willen nemen!!!!!
Ik heb het nu naar iedereen gemaild.
Ik heb hem ook net binnen. Vlug zeg! Bedankt!!!!
dank dank
Als het goed is hebben alle 1.234.567 mensen die me een berichtje hebben gestuurd mail van me.
Ik heb je mail gekregen, heel erg bedankt.
Heb je al spijt dat je hem wel wilde scannen
Keksi schreef:Als het goed is hebben alle 1.234.567 mensen die me een berichtje hebben gestuurd mail van me.
Heb je al spijt dat je hem wel wilde scannen
Nee hoor want het is maar een heel dun boekje.
Maar ik heb echt geen andere boeken, echt niet.
Gerlinde schreef:Keksi schreef:Als het goed is hebben alle 1.234.567 mensen die me een berichtje hebben gestuurd mail van me.
Heb je al spijt dat je hem wel wilde scannenNee hoor want het is maar een heel dun boekje.
Maar ik heb echt geen andere boeken, echt niet.
H
Ik heb een Imac.
Als ik de bijlage open krijg ik alleen maar een grijs vlak met een slingerende aap te zien.
Is er hier nog iemand die dit probleem heeft met de Imac.
Ik heb een Imac.
Als ik de bijlage open krijg ik alleen maar een grijs vlak met een slingerende aap te zien.
Is er hier nog iemand die dit probleem heeft met de Imac.
Heb het al 3 keer voor je gestuurd. Is het nog steeds niet gelukt?
OOohhh durf het bijna niet te vragen Keksi maar zou ik hem ook mogen??????
ik durf het ook niet te vragen maar zou het ook heel graag willen
birgitta schreef:Ik heb een Imac.
Is er hier nog iemand die dit probleem heeft met de Imac.Heb het al 3 keer voor je gestuurd. Is het nog steeds niet gelukt?
Had je mijn mail met het adres ontvangen?
Keksi schreef:birgitta schreef:Ik heb een Imac.
Is er hier nog iemand die dit probleem heeft met de Imac.Heb het al 3 keer voor je gestuurd. Is het nog steeds niet gelukt?
Had je mijn mail met het adres ontvangen?
Ja die heb ik ontvangen.
Ik heb je ook een mailtje gestuurd.....
Ik heb je ook een mailtje gestuurd.....
Waarvoor?
Als het goed is hebben alle 1.234.567 mensen die me een berichtje hebben gestuurd mail van me.
Hoi ik had je een mailtje terug gestuurd om je te bedanken maar ik krijg het steeds terug met een foutmelding??
Dan bij deze wil ik je bedanken voor het boekje.....
Groetjes Marliesb.
Keksi schreef:Als het goed is hebben alle 1.234.567 mensen die me een berichtje hebben gestuurd mail van me.
Hoi ik had je een mailtje terug gestuurd om je te bedanken maar ik krijg het steeds terug met een foutmelding??
Dan bij deze wil ik je bedanken voor het boekje.....Groetjes Marliesb.
Hoi Marlies,
Ik heb je bedankje binnen hoor.
ik heb ze wel met marsepein en tylose gemaakt, wel een weekje laten drogen in een appel doos vorm, maar ging prima hoor
Zou er iemand zo lief willen zijn om mij ook het boekje te mailen?
(Mijn email adres staat bij mijn gegevens)
Hoi keksi
Heb je gemaild....
Susan mail me maar als je het nog niet hebt.
Ondertussen heb ik ook het boek met de zwaan gescand. Mocht je belangstelling hebben mail me maar.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » orchard lace cutter, toch maar het boekje bestellen????