1

Onderwerp: Draak

Helaas ben ik er helemaal niet tevreden over... De vorm van het lijf is te rond geworden, de achterpoten & staart ontbreken door plotseling tijdgebrek, vleugels waren afgebroken... :( 

Wat ook niet hielp was dat mijn zoontje Thijs, die 3 werd en om deze taart had gevraagd, zei "kijk mama, de draak heeft een snotneus!!!" Slagtanden waren dus ook al niet gelukt!!! :nooo

Hij had ook vuur moeten spugen van Thijs, dus had ik van die ijsfonteinen gekocht, maar in het park aangekomen (daar vierde we z'n verjaardag) was ik ze natuurlijk vergeten.... :grr:

Naja. Bij deze. Beter dan je best kun je niet doen, zeg ik tegen hem ook altijd. :D  En hij was trouwens wel lekker! :P

Lieve groet,

Suzanne

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D8BDTXSF.jpg

2

Re: Draak

Nou meid ondanks dat er een hoop dingetjes niet lukte, vind ik m hartstikke goed en lief!!

Tel wat je hebt en NIET wat je mist!
http://www.taartvandaphne.webklik.nl

3

Ik vind hem eigenlijk wel schattig..... Maar ja, ik weet ook niet wat jij in je hoofd had ! :D

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

4

hij is heel lief hoor

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

ik vind hem heel schattig en stoer

6

owwwwwwwwwwwwwwwww, ik vind hem wel heel lief hoor!!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Ik vind hem juist helemaal geweldig!

Groetjes San

8

Super leuk gemaakt!!! :thumb:

9

Ik vind hem eigenlijk juist erg leuk zo. Hij zo een liefelijke uistraling zeg maar.

Groetjes Angelique

10

Hij is hartstikke leuk joh!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

11

Ik vind m wel leuk!

12 Laatst bewerkt door inge h (02-06-2009 17:52)

ik moet toch wel een beetje lachen om die snotneus hoor ;)
zou die van mij kunnen wezen met zo'n opmerking
hij is wel erg leuk geworden

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

13

Ik vind m wel heel leuk geworden!