Re: ik vind dit toch zo leuk!!!!!

www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik vind dit toch zo leuk!!!!!

Wauw. Alweer een prachttaart van jou. (Dat rijmt)
Alles klopt weer, mooie vorm, perfecte bloemen erop. Een lust voor het oog! En nog lekker ook, zo te lezen.
heel erg mooi en snel.
Hij is weer prachtig! Super zeg en dat in een dag:)
Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mag ik misschien vragen waar je die uistekers kunt kopen van die grote bloemen?? ben ze al vaker op jou taarten tegen gekomen kaar kan ze niet vinden :-(
Groetjes
Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mag ik misschien vragen waar je die uistekers kunt kopen van die grote bloemen?? ben ze al vaker op jou taarten tegen gekomen kaar kan ze niet vinden :-(
Groetjes
ik heb ze via via, maar als het goed is krijgt deze webshop ze ook, of BIen? ik weet het niet zeker.
Jaaa, leuk!!
Heel vrolijk en toch ook wel een beetje chique!
Hey Brenda, dankjewel voor je snelle antwoord. Ze zouden inderdaad qua stijl van Bien kunnen zijn, maar helaas heb ik ze ook niet bij haar op de site kunnen vinden. Zou ik misschien een deel van jou foto mogen gebruiken, om hier op het forum te vragen of iemand weet waar hij te koop is??
Als ik het goed heb, zijn dat de lace flowers en die zijn te koop bij Planet Cake.
(Net nog even voor je gecheckt, maar ze zijn tijdelijk uitverkocht!!! Hoop dat ze gauw weer hebben, want ik wil ze ook!)
Jaaaaaa, die zijn het inderdaad!!! Dankjewel! Pffffffff, heb nog veel meer leuke dingen gezien, dus of ik nou blij ben dat je me de site hebt doorgegeven hihihi..........
Hahahaha, sorry!
Dat meen je vast niet hahahahahaha!
Ja, nee, echt, 'tuurlijk
!
wow!!!kan niet anders zeggen...
echt prachtig!!!! Niet te druk met versiering, heel mooi!
hij is ook weer super!!
ps... sorry dat we je steeds naar die uitstekers vragen!!
ze zijn ook zoooo gaaf!!
ik hoop dat Bien ze gauw op voorraad heeft!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik vind dit toch zo leuk!!!!!