1

Onderwerp: Sugar sheet print

Hoi!

Ik wil een taart maken met een foto erop, en nu zag ik op internet dat je foto's kunt laten printen op sugar sheets. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vraag me af of de foto scherp is en of het lekker is. Ik wil het op A4 formaat dus het zou erg jammer zijn als het vies is en ik daardoor een hele taart in de vuilnisbak kan mikken..en ook nog 10 euro voor de sheet betaal.

Verder vraag ik me af hoe lang het houdbaar is. Omdat je ook verzendkosten betaald wil ik meteen een logo meebestellen voor een andere taart..die ga ik echter pas over een week of 5-6 maken. Weet iemand of je de sheet zo lang kunt bewaren?

Dank!

2

Re: Sugar sheet print

Ik heb laats een print op icing sheets besteld bij Nieky.
Deze had ik een paar weken van te voren besteld, en was nog lekker zacht en smaakte naar vanille. De kwaliteit van de print was erg mooi.
En goedkoper dan 10 euro!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

ah kijk aan..dat is mooi! Misschien zijn er idd mensen hier op het forum die dat kunnen. Heb de foto al klaar dus zal een oproepje plaatsen.

Dank!

4

Hmm ja, weet niet waar ik oproep moet plaatsen dus doe het dan maar hier.

Is er iemand die een foto op A4 formaat voor mij kan en wil printen? Ik heb de print zondag as nodig. Ik ben ook benieuwd naar de prijs natuurlijk.

Alvast bedankt!

5

Als je even zoekt op eetbaar en print, dan vind je verschillende mensen die dat kunnen doen. Denk dat het dan handiger is dat je zelf even contact zoekt.
Bij het eerste zoekresultaat vind ik al Ria van www.ricake.nl, Carin van www.duizendeneentaarten.nl en Rietdhg (heeft nog geen website volgens mij).

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag