Onderwerp: bruidstaart, koffertaart en piraat.
zoals de titel zei.
alleen bij die piraat moest een diego piraat, wat een rot poppetje om te doen. dus die is niet helemaal gelukt.
wat vinden jullie?
nee ik zie het, ik blijf het proberen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart, koffertaart en piraat.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zoals de titel zei.
alleen bij die piraat moest een diego piraat, wat een rot poppetje om te doen. dus die is niet helemaal gelukt.
wat vinden jullie?
nee ik zie het, ik blijf het proberen
Je foto's heb je niet helemaal goed geplaatst
Je moet de link tussen [img]en[/img] zetten. Ik kan ze nu helaas niet zien!
Ik zie al je piraat! Leuk! Nu de rest nog
he he het is gelukt.
dank je wel;)
Zien er allemaal leuk uit! Vind je koffers vooral erg mooi!!
dank je
erg mooi allemaal!
erg mooi, complimenten hoor
wauw mooie taarten hoor! ik herken inderdaad niet diego in de piraat, maar alsnog is het een heel leuk piraatje! klopt het dat je een kuiltje hebt in de rozentaarten in het midden, of lijkt dat zo door de foto
ja, de taart moest nog op de standaard, maar dat is op de locatie gebeurd en ik heb daar geen foto's van helaas, maar ik had al een gad in de taart gemaakt., goed gezien.
Errug leuk gemaakt allemaal, vind vooral de koffers errug leuk!!
de koffers zijn waanzinnig mooi gedaan! de piratentaart vind ik superleuk en heb hem dan ook gelijk opgeslagen. en idd geen diego, maar de taart is verder zo leuk dat ze daar hopenlijk overheen kijken?
Supertaarten! Hele chique koffers, leuk!
Heel erg mooi, stuk voor stuk!
ze waren niet heel enthausiast, maar ze vonden het wel een hele mooie taart zeiden ze, de ene mens is nu eenmaal uitbundiger dan de ander
Dat kan je soms hebben h
Wauw gave taarten heb je gemaakt. De koffers zijn super!
Ja soms heb je van die mensen die erg lauwtjes reageren, maar dat wil niet zeggen dat ze de taart niet mooi vinden. De 1 is uitbundiger dan de ander. Maar wel jammer soms.
Wauw, wat een prachtige taarten, die koffers, super!
Mooie taarten. Wat een superchique koffers, knap gemaakt!
prachtig, wat een chique koffers.
ik vind die piratentaart zo gaaf.
ziet er mooi uit, ben vooral fan van die koffertaarten
en die piratentaart is leuk uitgevoerd en komt me zoooo bekend voor, maar kom er maar niet op waarom...
ohh mooi hoor
ik heb je draadje even geraporteerd zodat hij naar de juiste rubriek overgezet kan worden
dit hoort toch wel thuis tussen de bruids en stapel taarten
ik verplaats je mooie taarten naar de bruids- en stapeltaartenrubriek
Ze zijn alle drie mooi, maar de koffers zijn super gaaf gemaakt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart, koffertaart en piraat.