Onderwerp: Crisco
Is er iemand die voor mij een adres in Amsterdam heeft waar ik Crisco kan kopen? Het liefst in Amsterdam West. Ben al een tijdje op zoek, maar hier in de buurt zijn voornamelijk turkse toko's en die verkopen het niet.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Crisco
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is er iemand die voor mij een adres in Amsterdam heeft waar ik Crisco kan kopen? Het liefst in Amsterdam West. Ben al een tijdje op zoek, maar hier in de buurt zijn voornamelijk turkse toko's en die verkopen het niet.
Je kunt ook een blok plantaardig frituurvet gebruiken.
Maar proef je dat dan niet, als ik bijv bij Diamant frituurvet kijk, dan staat daar bij dat ze citroenaroma's gebruiken.
Tja, we hebben het al eerder over de "andere" doeleinden van crisco gehad. En aan de hand daarvan denk ik dat je in Amsterdam ook bij een sexshop terecht kan voor crisco
Waarschijnlijk zelfs op dit tijdstip nog
Kijk eens bij een Indische/Chinese Toko! Daar haal ik het ook (maar dan wel in Breda).
Maar proef je dat dan niet, als ik bijv bij Diamant frituurvet kijk, dan staat daar bij dat ze citroenaroma's gebruiken.
het euroshopper merk van AH heeft er geen citroenaroma in zitten. dat gebruik ik als ik zonder crisco zit.
Je kunt het bij mij kopen (Sugarlicious). Je moet me dan wel even mailen voor een afspraak.
groetjes,
Wendy (Sugarlicious)
He Wendy,
Wat leuk jij ook hier!! Ik heb nog niet zo lang geleden bij jou een cursus gedaan, ben een vriendin van Pauline (monique).
Ik heb absoluut geen last van geurtjes en/of smaakjes! Het is alleen wat steviger.
weet niet of het Amsterdam West is, maar bij de Toko groothandel (geen pasje voor nodig, staat wel op de deur maar is niet nodig) tegenover de Makro en Sligro
Daar heb ik tenminste mijn Crisco gehaald
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Crisco