1

Onderwerp: Witte marsepein??

Hallo,

Ik heb even gezocht maar geen bevredigend antwoord gevonden.

Ik heb witte marsepein nodig, maar als ik het met witte kleurstogpoeder ga kleuren ben ik bang dat het te droog wordt en gaat barsten. Ik heb het nodig voor een stapel bruidstaart met veeeel bloemen en dingetjes, ook allemaal wit.

Is er geen witte kleurstof in de vorm van een pasta, net als de rest van de kleurstoffen??

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: Witte marsepein??

BTW: die witte marsepein in de webshop, is die met die poeder gekleurd? Of met pasta, Marianne??? Anders moet ik die maar kopen.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

ik gebruik bright white Spectrum dat is een gel, werkt heel goed!

Americolor heeft ook bright white, nog nooit geprobeerd maar ik vind de overige kleuren van Americolor wel heel fijn dus ik denk dat ik deze nog wel een keer ga proberen

vind americolor wit ook fijn werken. de witte marsepein uit de webshop is redelijk ok.
je blijft sowieso zien dat er flink wat kleurstof in is verwerkt, de structuur veranderd gewoon.
ik begreep van wendy dat zij eerst met blanke (ongekleurde) bekleedt en dan een dun laagje fondant waar amandel essence doorheen kneed. beetje de engelse stijl eigenlijk, maar dan dus lang niet zo'n dikke plak als dat zij erover heen doen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

petje schreef:

BTW: die witte marsepein in de webshop, is die met die poeder gekleurd? Of met pasta, Marianne??? Anders moet ik die maar kopen.

Ik heb geen idee...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag