Onderwerp: 10 jaar getrouwd en hartstikke gek!
Mijn broer en schoonzus vierden afgelopen vrijdag dat ze 10 jaar getrouwd zijn. Samen met vrienden van hen (ook 10 jr). Dus ik taart maken voor 70 personen en cupcakes voor de kids. Geen aanwijzingen verder, het moest gewoon vrolijk zijn. Maakte me wel druk over het vervoer want het feest was in Schiedam... maar alles is goed gegaan.
Inspiratiebronnen waren de feestLibelle met al die filigrain-plaatjes van een paar weken geleden voor de letters en cijfers, en een velletje scrapbookpapier (die gebruik ik om de mdf-plaatjes mee te bekleden) voor de kleuren. Bovenste zijn dummies zodat ze een aandenken mee naar huis konden nemen.
't Kostte heel wat uurtjes maar ik werd er steeds blijer van:
De entree was trouwens helemaal te gek: wij allemaal op het bordes van het feestzaaltje om hun op wachten, komt er een witte limo de straat in rijden.... Rode loper werd uitgerold, komen daar mijn neefje (8) en nichtje (5) uitstappen als ware filmsterren, met megazonnebrillen, stoere kuif/vlinderstrik en opgestoken krulletjes met tiara/Oscarwaardige jurk. Echt hilarisch! En wij klappen en joelen!
Daarna steekt er ineens een in blauw satijn gestoken been met megaplateauzoolschoenen uit die limo.... en nog een.... komt mijn broer naar buiten in seventiesoutfit compleet met kuif en gigazonnebril en -jakkes- grote pluk borsthaar! En de rest ook in die stijl. Gingen ze ook nog een optreden doen. Nou, de toon voor het feest was gelijk gezet en we hebben echt een fantastische avond gehad.
Enne, de kleuren van de taart waren dus helemaal goed gekozen. Iedereen heeft gesmikkeld en er was nog over voor de volgende dag.