Onderwerp: na de bbq als toetje
Echt een last minute taart. We bedachten vanmiddag dat het wel leuk was als we een toetje zouden maken voor vanavond. Hup, dan maar snel aan de slag.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » na de bbq als toetje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Echt een last minute taart. We bedachten vanmiddag dat het wel leuk was als we een toetje zouden maken voor vanavond. Hup, dan maar snel aan de slag.

hahaha, wat superleuk gemaakt!
Ha, ha ,ha ,ha..........een hartig gebakje hoor! Schat lust je nog een hamburgertje of een worstje? Nou nee, doe maar een stukje BBQ.....:lol:
Leuk gedaan. 
Goed zeg!
ha ha ha erg leuk!
Fantastisch idee zeg! En wat was de vulling? Worstenmousse met bc en gegrilde paprika? 
Super! Echt een heel gaaf idee en geweldig uitgewerkt!!
die is leuk....net echt joh dat vlees...
Erg leuk! En absoluut niet te zien dat hij lastminute was!!
GAAF wat een geweldige taart, nou ja taart. is het wel een taart?
fantastisch
Super leuk gemaakt!! 
Wat leuk en net echt!
Ohh wat leuk gedaan!!!
Wellicht dat iemand anders al een keer een BBQ gemaakt heeft maar ik vind hem super orgineel!!
petje af!
Ik heb hem inderdaad al eerder voorbij zien komen,maar deze is ook weer erg leuk!
Hij blijft leuk en deze is goed gemaakt!
Leuk gedaan! en vooral dat roet overal, wat een oog voor details! 
Hahaha super en zelfs het aangebakken op het vlees ......super joh!
Fantastisch idee zeg! En wat was de vulling? Worstenmousse met bc en gegrilde paprika?
Haha, nee hamburgercreme.
Omdat het een last minute taartje was en de winkels niet open waren simpel gevuld met bc en jam.
lijkt me een vreemde gewaarwording, deze buitenkant en zoete binnenkant; heel leuk bedacht!
errug leuk
Ha, ha ,ha ,ha..........een hartig gebakje hoor! Schat lust je nog een hamburgertje of een worstje? Nou nee, doe maar een stukje BBQ.....:lol:
Leuk gedaan.
haha! wat een heerlijke reactie!
super die taart!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » na de bbq als toetje