1

Onderwerp: Marshmellowfondant

Moet ik bij mmf ook dezelfde hoeveelheden aanhouden om te bekleden als er staat bij de tabellen? En gewoon bewaren, buiten de koelkast, hoe lang kan dat? En waar kan je lekkere marshmellows kopen? Ik kon ze niet vinden :(

2

Re: Marshmellowfondant

ja hoor, dezelfde hoeveelheden gebruiken.

je kunt het heel lang bewaren (net zolang als op de verpakking van de marshmallows staat)

ze zijn te koop bij Jamin, vaak bij Xenos (hoewel die zijn van Haribo en die vind ik zelf niet zo fijn, de fondant wordt niet zo stevig als met andere marshmallows). soms bij de Hema

3

Oke! Dankjewel :)
En ik wil af gaan smeren met chocopasta gemengd met botercr

4

afsmeren, dan in de koelkast tot het een beetje hard wordt, dan uit de koelkast halen. Wat ik dan doe om het mooi glad te krijgen (dat is heel belangrijk om het glad te krijgen VOOR je de bekleding erop doet), ik leg er een velletje keukenrol erop en dan met mijn handen erover wrijven om glad te strijken. SNAP je het een beetje?

dijkjes spuiten, is wat botercreme langs de randen van de opengesneden taart te maken om ervoor te zorgen dat de vulling niet eruit lekt.

5

Ok

6

Makro.

groetjes van Ann

Tessz schreef:

Ok

8

Maar dat zijn groothandels :S Daar kan ik niets kopen, of wel?

9

Als je in Utrecht woont kan je ook bij de Tafel van 18 zakken suikerbakkerspoeder halen. Die heb ik de laatste tijd regelmatig. Al werkt poedersuiker hetzelfde. Die bussen zijn alleen zo snel leeg.....

Groetjes Elise

10

Je kunt marshmallowfondant ook kant en klaar bij de webshop kopen, hebben
ze volgens mij ook suikerbakkerspoeder... De MMF van de webshop is erg lekker!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

Berichten [ 10 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Marshmellowfondant