Re: Big white wedding
WAUW, wat is ie prachtig!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Big white wedding
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
WAUW, wat is ie prachtig!!!!
Waanzinnig zeg!!
Wat mooi zo alles in 1 kleur!
Wow!
wow..ik ben sprakeloos
Waaauw!!! Prachtig!
Prachtig zeg, errug mooi!!!
Een hele mooie taart.
Heel mooi, daar hou ik wel van
Wow wat een mooie taart! Super gave uitdaging zo'n hoge stapel maken.
Die is echt super!!!!!!!
Wat een geweldig mooie taart.
Ik vind hem ook geweldig mooi!!
Ben toch wel heel benieuwd hoe je het gestapeld hebt, gewoon alle taarten op elkaar en daarna de decoratie (krullen) erop? En wat zit erin (haha ja ben echt nieuwsgierig )? Je taarten zien er ook zo mooi hoog en strak uit, Marjolein!!
Vond je lichtblauwe bruidstaart ook al zo mooi!!
Echt zoete Kunst!!
Wat een mooie taart zeg! Mijn complimenten
Gaaf he, die turkse bruiloften!
Ik vind hem ook geweldig mooi!!
Ben toch wel heel benieuwd hoe je het gestapeld hebt, gewoon alle taarten op elkaar en daarna de decoratie (krullen) erop? En wat zit erin (haha ja ben echt nieuwsgierig )? Je taarten zien er ook zo mooi hoog en strak uit, Marjolein!!
Vond je lichtblauwe bruidstaart ook al zo mooi!!
Inderdaad; eerst stapelen en daarna verder decoreren. De bovenste 2 heb ik eerst gedecoreerd en daarna op de plaats van bestemming op de overige 4 gestapeld en daarna laatste randje gespoten en rozen op die rand. Heb niet meer gewacht totdat de taart werkelijk op de juiste plaats gezet was, want dat werd 45 min. uitgesteld. Ik heb de taart opgemaakt op een door het personeel geregelde, versierde tafel op wielen. Hoop dus dat ze de tafel in alle rust en met alle voorzichtigheid naar binnen gereden hebben. Eigen verantwoording hebben we duidelijk afgesproken.....
De taart is echt prachtig!!!!!
Wat een plaatje!
Jammer van de foto's kun je misschien iets met foto shop doen ofzo?
Er zijn mensen die daarmee van dit soort foto' s nog veel kunnen.
Ik moet voor zaterdag ook zo een grote taart maken voor een turkse bruiloft helemaal wit met strikken!
Ik sla em even op as je t goedvind!
Holy Moly, wat een stapel! GAaf hoor!!
De taart is echt prachtig!!!!!
Wat een plaatje!
Ik moet voor zaterdag ook zo een grote taart maken voor een turkse bruiloft helemaal wit met strikken!
Ik sla em even op as je t goedvind!
Natuurlijk vind ik dat goed. ook toevallig zeg; turkse bruiloft, strikken en wit...grappig. Word ook vast een mooie taart. Vind trouwens dat wij een beetje dezelfde stijl hebben... ik vind jouw taarten in ieder geval altijd erg leuk.
Je komt aardig in de buurt van de taart van Life & Coocking, maar dan geen twijfelgevalletje of hij echt is of niet.......mijn hemel hoe heb je dat voor elkaar gekregen 10 taarten.........
Super gedaan
*maakt diepe buiging*
Je komt aardig in de buurt van de taart van Life & Coocking, maar dan geen twijfelgevalletje of hij echt is of niet.......mijn hemel hoe heb je dat voor elkaar gekregen 10 taarten.........
Super gedaan*maakt diepe buiging*
Heb de taart van life and cooking gemist, maar ben nu wel erg nieuwsgierig. heeft iemand misschien een linkje voor mij waar ik hem kan bewonderen?
Charissa schreef:De taart is echt prachtig!!!!!
Wat een plaatje!
Ik sla em even op as je t goedvind!Natuurlijk vind ik dat goed. ook toevallig zeg; turkse bruiloft, strikken en wit...grappig. Word ook vast een mooie taart. Vind trouwens dat wij een beetje dezelfde stijl hebben... ik vind jouw taarten in ieder geval altijd erg leuk.
Inderdaad een beetje dezelfde stijl ja.
Zelf ben ik helemaal weg van de taarten van legateu!
Zij is mijn grote inspiratie bron.
Jij vind haar stijl volgens mij ook erg mooi
Kreeg zojuist een sms je van de bruid dat ze de taart super vonden en lekker. ze zei dat het echt haar droomtaart was. Kijk,...daar doe je het voor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Big white wedding