Onderwerp: Verjaardagstaart voor mezelf!
En gut wat maak ik het mezelf moeilijk! als 7e of 8e taart (mag ik ze nog tellen???) en zonder workshops wil ik steeds wat nieuws proberen. Zo was ik geinspireerd door een pracht taartje op het forum, weet helaas niet meer van wie en wilde dat ook maken. maar omdat ik waarschijnlijk heel wat basis dingen niet weet doe ik maar wat
en dat is te zien 
ik wilde een taart maken met relief, dus voordat ik rolfondant over de taart had gelegd al uitstekers gebruikt.
A) WAT IS DAT MOEILIJK DAARNA! en B) dat zie je nu toch niet mee
grrrr. zoals jullie wel kunnen lezen ben ik niet tevreden. Dan ben je bezig en denk je, hmmm, dat wordt wel leuk en dan kijk je later en denk je: is dat het nou????? Hebben meer dat?
HELPPPPP
Tips op/aanmerkingen zijn heeel welkom, dat begrijpen jullie wel!

Zijkant ook even... die wilde ik lekker strak leeg laten. maar omdat ik het mezelf moeilijk maakte om een ronde taart en dan een blanda erop te bekleden (ipv apart) was het niet strak en moest er heel wat verdoezeld worden....

Maar toen kreeg ik vanmorgen de ALLER mooiste taart van de wereld!
hebben mijn kinderen speciaal voor mij gemaakt! Daar kan geen taarten bakster tegenop! 

Bedankt voor het kijken en het lezen van mijn hele relaas. alleen al daarvoor heb je een kopje koffie en een stukje taart voor nodig 
Fijne dag in het pracht weer! (geen lekker taartenmaken weer, dat dan weer wel, misschien vandaag maar gewoon van de zon genieten ipv in de keuken te zweten en te zwoegen...)