1

Onderwerp: Aardbeien, Thomas, Golf & 45 jarig huwelijk

Ik dacht..laat ik ze nu eens niet 1 voor 1 showen...maar allemaal in 1 klap...hier zijn ze dan, mijn productie van de laatste tijd. Het treintje is een snoepcontainertje, de rest is wel gewoon van marsepein. Ik kreeg het echt niet voor elkaar om Thomas te boetseren, daar moet nog even een workshopje tegenaan.

Commentaar is meer dan welkom!

Verder complimenten aan iedereen, ik zie weer prachtige taarten voorbij komen en doe lekker veel ideetjes op, helemaal top!

http://i40.tinypic.com/5n3bip.jpg
http://i39.tinypic.com/347fexj.jpg
http://i41.tinypic.com/jjw577.jpg
http://i43.tinypic.com/nyb7eb.jpg

2

Re: Aardbeien, Thomas, Golf & 45 jarig huwelijk

Mooie taarten zeg ! En  vooral je strik met  gouden randjes vind ik gaaf !!!

Groetjes, Conny

3

ze zien er heeeel mooi uit

pluk de dag

4

Ziet er leuk uit!

Heel erg leuk! Hoe krijg je dat toch voor elkaar met zo'n goud randje.. echt knap!

6

Prachtige taarten!

7

Prachtig gemaakt allemaal!!! :thumb:

8

Prachtige taarten allemaal....:thumb:
Die chocobom is en blijft mijn favoriet.....:9

9

Prachtige taarten... maar bij de chocobom met aardbeien loopt me het water in de mond.
Hoe doe je dat bij de de chocobom... afsmeren met botercreme en dan de aarbeien?
En hoe voorkom je dat de aarbeien heel snel uitdrogen.. zit er een laagje gelei of iets dergelijks overheen?
Plak je de chocoladestaafjes tegen de botercreme... of is daar nog een andere truck voor?

Heleboel vragen... maar ja het ziet er ook zo lekker uit en ik zou het graag ook eens proberen...

Geluk wordt pas zichtbaar ... als het voorbij is... (GB)

10

Ohhh wat ziet die bovenste er lekerrrrrrrrrrrrrrrrrr uit!

11

mooi hoor en die aardbeitjes mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

12

wat een productie! En allemaal zo verschillend en mooi

13

Mooie taarten!

14

mooie taarten

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

15

Mantoinette schreef:

Prachtige taarten... maar bij de chocobom met aardbeien loopt me het water in de mond.
Hoe doe je dat bij de de chocobom... afsmeren met botercreme en dan de aarbeien?
En hoe voorkom je dat de aarbeien heel snel uitdrogen.. zit er een laagje gelei of iets dergelijks overheen?
Plak je de chocoladestaafjes tegen de botercreme... of is daar nog een andere truck voor?

Heleboel vragen... maar ja het ziet er ook zo lekker uit en ik zou het graag ook eens proberen...

Ik smeer hem inderdaad helemaal af met botercreme, de chocosticks blijven daar prima aan plakken en de aardbeien leg ik daar inderdaad zo bovenop. Ik doe er niets overheen. Als de aardbeien lekker vers zijn en als de taart snel gegeten wordt dan kan het prima zo. Ik zou wel een lint om de chocosticks heendoen, zo blijven ze mooi tegen elkaar aan staan. Dit is echt een gemakkelijke taart hoor, maar het resultaat is altijd mooi!!!! Succes ermee.

16

nou het commentaar is... dat ik ze allemaal super leuk en mooi vind!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

17

Ik smeer hem inderdaad helemaal af met botercreme, de chocosticks blijven daar prima aan plakken en de aardbeien leg ik daar inderdaad zo bovenop. Ik doe er niets overheen. Als de aardbeien lekker vers zijn en als de taart snel gegeten wordt dan kan het prima zo. Ik zou wel een lint om de chocosticks heendoen, zo blijven ze mooi tegen elkaar aan staan. Dit is echt een gemakkelijke taart hoor, maar het resultaat is altijd mooi!!!! Succes ermee.

Bedankt.... ik ga dit binnenkort uitproberen!

18 Laatst bewerkt door Mantoinette (20-06-2009 13:03)

Het is gelukt! Ik wilde het heel graag proberen om ook zo'n smakelijke taart te maken. Bedankt voor de tips... er zit nu alleen botercr

19

Prachtige taarten allemaal!

20

Leuke taarten! Volgens mij is Thomas ook lastig te boetseren, maar aan je golfer te zien gaat dat je prima lukken de volgende keer!
Jammer dat de hartjes op je striktaart iets te groot zijn (of je taart net iets te klein ;) :D) maar ik vind het een prachtige taart!

21

Die met die aardbeien!!! Wat ziet dat er lekker uit!!! Ik krijg meteen trek!!!! Super leuk!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!