1

Onderwerp: schoonhouden van je spullen

Ik vroeg me af hoe jullie je spullen zuiver houden. Ik merk dat ik vaak lig te klooien om mn impressiemat en tafelzeil goed schoon te krijgen (in een sopje). Ze zijn zo groot!

Ben er wel achter hoe ik een stoffen spuitzak goed schoon krijg: met soda!

Ik voel me een beetje kiezel...

2

Re: schoonhouden van je spullen

Alles wat ik heb gebruikt gaat in een sopje, daarna in een chloorbadje (koud water met een dopje chloor; heb ik nog overgehouden aan de tijd dat ik een ijssalon had en bij het behalen van het ijsbereiderdiploma werd je tevens goed geleerd wat hygi

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

3

Chloor kan ik hier niet gebruiken omdat wij niet zijn aangesloten op de riolering.
Ik zit vooral met mijn structuurmatten. Het sop blijft in alle "holle" deeltjes van de print zitten en het materiaal voelt nogal kwetsbaar (breukgevoelig) aan. Het zijn de matten van CK.

4

Leg ze in het ligbad of douche...;)

5

haha! Daar had ik stiekem ook al aan zitten denken, met mn matjes onder de douche :D

6

g11ling schreef:

haha! Daar had ik stiekem ook al aan zitten denken, met mn matjes onder de douche :D

2 vliegen in in klap.....:lol:
Het werkt wel beter als op het aanrecht....;)

7

Grinnik handig en anti slip en motief :D
Dank voor de chloor tip, zat met juist hetzelfde af te vragen hoe hou je het schoon.
Voor de zeiltjes gebruik ik eerst schoonmaakdoekjes (lidl) voor het ergste dan afwassen.

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????